Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Tsja.. Bij mij zijn ook de centjes het probleem. Moet in september gaan afstuderen en ben bezig om dat te kunnen doen in London, dan wel in het buitenland. Dat is nu eenmaal niet goedkoop voor 12 weken lang ;)

Iets winnen is niet aan mij besteed. Had ook geprobeerd die Converse Gorillaz schoenen te winnen bij 3fm, maar had niks. Toen ze zelf maar gekocht via inet, €30,- goedkoper ;D

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Toch maar kaartjes gekocht voor de Pinkpopmaandag toen ik zag dat er nog een paar vrij waren gegeven.. Bruce Springsteen en Mumford and Sons wil ik toch wel erg graag zien :D. Alleen jammer van de slechts enkele euro's die nu nog over zijn op mijn bankrekening..

^ Same here, maar totally worth it!

Kan niet wachten op het nieuw album van M&S! Er komen dit jaar weer best een aantal albums uit van mijn favo artiesten:D

^ Mumford & Sons :)

Oooh, tuurlijk! :lol: Ik kon even geen band bedenken met die afkorting :shame:

Kan niet wachten op het nieuw album van M&S! Er komen dit jaar weer best een aantal albums uit van mijn favo artiesten:D

Jaa, ook al kan ik van Sigh No More nog steeds geen genoeg krijgen! Is er al iets bekend eigenlijk, of gewoon 'later dit jaar'?

Oooh, tuurlijk! :lol: Ik kon even geen band bedenken met die afkorting :shame:

Wtfbbqukidding?

Haha nah, is wel begrijpelijk. Ik ben een beetje typlui, dus ik kort graag af:lol:

Jaa, ook al kan ik van Sigh No More nog steeds geen genoeg krijgen! Is er al iets bekend eigenlijk, of gewoon 'later dit jaar'?

Volgens mij is er inderdaad nog geen releasedatum bekend. Dat HMH concert was echt geweldig een paar jaar geleden.

Hahahaha, ik kom dit ergens tegen: White Blank Page 'Muppets' versie

http://www.edge.ca/Blogs/DeansBlog/BlogEntry.aspx?BlogEntryID=10324554

:shame: Denk niet dat ik Mumford and Sons niet ken!! Vind ze heel leuk. Maar dit klinkt natuurlijk heel ongeloofwaardig haha :lol:

:shame: Denk niet dat ik Mumford and Sons niet ken!! Vind ze heel leuk. Maar dit klinkt natuurlijk heel ongeloofwaardig haha :lol:

Ik denk niet dat jij denkt dat ik denk dat jij M&S niet kent:P

Fuck, fuck, fuck! Dat was m'n reactie toen AM toch de mol bleek te zijn. Ik zat vanaf aflevering 1 al op Liesbeth en als ze dan zo ver komt dan is het zuur dat ze het niet is.

Sommige mollenacties waren wel sterk, maar ik vond er ook veel zwak dit seizoen. En een aantal opdrachten zijn niet eens in de uitzending besproken gister.

Prachtig programma, Wie Is de Mol (.com) forum is het enige forum waar ook actief ben benaast Coldplaying (en een heel klein beetje Fok!). Had Anne-Marie sinds afl 5 op m'n verdachtenlijstje, maar Tim stond er steeds boven, tot 'ie eruit vloog (pijnlijke momenten altijd). Ze was in ieder geval een stuk beter dan de mollen van de afgelopen 3 jaar, de pijl- en krijtjeactie waren geniaal!

Nu al zin in seizoen 13! :nice:

:lol: Ja ik zat ook op Liesbeth, vanaf aflevering 3 of zo. Maar Ja.

Vond het ook geen heel sterk seizoen, maar blijft een goed programma.

Dit jaar zat ik op Liesbeth. Fout. Vorig jaar op Art. Weer fout. :lol: Ik ben er toch niet zo goed in. :laugh3:

OPROEP! (gezien op Facebook)

Lemniscaat Uitgeverij

Even jullie aandacht voor een heel bijzonder verhaal.

Donderdag 15 maart wordt Gillian 8 jaar oud. Gillian heeft hersenstamkanker en zit in het laatste stadium van deze vreselijke ziekte. Onlangs is Gillian via de Doe een Wens stichting Prinses geworden. Donderdag viert zij dus haar laatste verjaardag. De vraag is: stuur Gillian een verjaardagskaart. Er hoeft niets bijzonders op te staan. Gewoon ...gefeliciteerd van Prinses of Prins en dan je voornaam. In de prinsessenwereld is geen ziekte en ellende. Deze wereld heeft haar familie voor haar gecreeerd om even niet bezig te zijn met haar ziekte. Haar wens is dan ook een postzak vol met kaarten. Dus kleine moeite, heel groot plezier en stuur een kaart naar:

Prinses Gillian

Rusthoekstraat 39-41

2584 CR Den Haag

Stuur deze mail door alsjeblieft zodat de postbode aanstaande donderdag met een bus moet komen!

link

OPROEP! (gezien op Facebook)

Lemniscaat Uitgeverij

Even jullie aandacht voor een heel bijzonder verhaal.

Donderdag 15 maart wordt Gillian 8 jaar oud. Gillian heeft hersenstamkanker en zit in het laatste stadium van deze vreselijke ziekte. Onlangs is Gillian via de Doe een Wens stichting Prinses geworden. Donderdag viert zij dus haar laatste verjaardag. De vraag is: stuur Gillian een verjaardagskaart. Er hoeft niets bijzonders op te staan. Gewoon ...gefeliciteerd van Prinses of Prins en dan je voornaam. In de prinsessenwereld is geen ziekte en ellende. Deze wereld heeft haar familie voor haar gecreeerd om even niet bezig te zijn met haar ziekte. Haar wens is dan ook een postzak vol met kaarten. Dus kleine moeite, heel groot plezier en stuur een kaart naar:

Prinses Gillian

Rusthoekstraat 39-41

2584 CR Den Haag

Stuur deze mail door alsjeblieft zodat de postbode aanstaande donderdag met een bus moet komen!

link

:( Ik heb net een kaart geschreven en hij gaat morgen op de post.

:( Ik heb net een kaart geschreven en hij gaat morgen op de post.

Dankjewel! :nice:

Oh man, wat een mooi initiatief voor dat meisje. Shit dat ik het te laat las. :(

En wat een afschuwelijk ongeluk met die bus! Al die mensen die hun kind hebben verloren... Volgens mij is dat het ergste wat je kunt overkomen.

Zag vanmiddag bij ADO Den Haag - Ajax ter hoogte van de middenlijn een behoorlijk groot spandoek hangen met 'Gefeliciteerd Prinses Gillian'. Mooi initiatief.

Zag vanmiddag bij ADO Den Haag - Ajax ter hoogte van de middenlijn een behoorlijk groot spandoek hangen met 'Gefeliciteerd Prinses Gillian'. Mooi initiatief.

:nice: