Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

ik heb een hele stomme vraag misschien... :)

Denken jullie dat er een kansJE is dat Coldplay heel heel heel misschien wel komt op Lowlands of is dta echt onmogelijk? Ze hebben op dat moment geen optredens ergens...

Aangezien ze helemaal geen festivals doen dit jaar, lijkt die kans me nihil. Bovendien vraag ik me af of Lowlands ze überhaupt wil..

Geweldige video's!

Man, wat zou ik het mooi vinden om het hele concert zo te zien, aangezien er waarschijnlijk geen pro-shot beelden beschikbaar zullen worden........

In My Place is hier:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=o0FnyJKeEL4]In My Place[/ame]

Tegen 6 september heb ik het hele concert gehad denk ik :lol:

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Die video's zijn echt leuk! En de ballonnen en glowbands zien er awesome uit van bovenaf gezien :wacko:

Nu we het over Lowlands hebben, gaan jullie eigenlijk nog festivals bezoeken komende zomer? Ik heb zelf vandaag tickets voor Sziget besteld! :D

Ik wil zeker naar een festival gaan dit jaar, voor het eerst naar een meerdaagse variant! Pinkpop is me het meest vertrouwd in dat opzicht, maar de line-up van Werchter vind ik super. Ik wacht dus nog even de Pinkpop persco af en beslis dan. Het lijkt me in ieder geval wel ongelooflijk leuk :lol:. Iemand nog tips voor een groentje als ik? Haha

oh shit ik had neit meegekregend at ze geen efstivals gingen doen.

aahhhh naja. ik blijf hopen:) haha

ik ga dus naar lowlands.. eerste keer dit jaar!

en ik wil naar pinkpop, dus ik zit wanhopig te smsen naar 3FM waar ze kaarten weg geven deze week..

Ik wil zeker naar een festival gaan dit jaar, voor het eerst naar een meerdaagse variant! Pinkpop is me het meest vertrouwd in dat opzicht, maar de line-up van Werchter vind ik super. Ik wacht dus nog even de Pinkpop persco af en beslis dan. Het lijkt me in ieder geval wel ongelooflijk leuk :lol:. Iemand nog tips voor een groentje als ik? Haha

Ik kan je Werchter zeker aanraden. Ben er zelf in 2010 en 2011 geweest en dat was helemaal top. Die Belgen weten wel hoe je een feestje kan bouwen. Daarbij is het, gezien de line up elk jaar, ook best betaalbaar vind ik.

Ik kan je Werchter zeker aanraden. Ben er zelf in 2010 en 2011 geweest en dat was helemaal top. Die Belgen weten wel hoe je een feestje kan bouwen. Daarbij is het, gezien de line up elk jaar, ook best betaalbaar vind ik.

Inderdaad!~Ik was er in 2009 en heb er flink genoten:D

Heb daar ook Elbow ontdekt en Lady Gaga stond tegenover Coldplay geprogrammeerd. Toen was ik daar nog best teleurgesteld over:lol:

Boh vinden jullie ook dat Pinkpop echt een slechte line up heeft?

Alhoewel Keane en Linkin Park wel oké zijn.

ik vind de line up van pinkpop wel fijn hoor :D

ik probeer al de hele week kaarten te winnen via 3FM:P ik wil niet zelf kopen want te duur en ga al naar lowlands..

Ah, je hebt nog één dag de tijd om kaartjes te winnen! Gaat iemand naar Snow Patrol morgen? Of iemand die er nu is? :)

Ah, je hebt nog één dag de tijd om kaartjes te winnen! Gaat iemand naar Snow Patrol morgen? Of iemand die er nu is? :)

Haha toen je dit zei, was ik er:D Snow Patrol was echt supergoeddd:D + heb een plectrum gevangen:D

Oooh, gaaf! :awesome: Ik wil ze heel graag ook een keer live zien (: Het was dus wel leuk, zo te lezen :D

ik vind snow patrol echt zo zo zo niks aan:P haha! ik als vandaag nog ergens dat ze werden vergeleken met coldplay toen dacht ik WAT?! haha. Maar, over chris wordt natuurlijk ook wel geschreven dat het gejank is oid, maar dat vind ik nou echt van snowpatrol..

Btw: nog steeds geen kaartjes gewonnen:( Heb het maar opgegeven.. ;)

ik vind snow patrol echt zo zo zo niks aan:P haha! ik als vandaag nog ergens dat ze werden vergeleken met coldplay toen dacht ik WAT?! haha. Maar, over chris wordt natuurlijk ook wel geschreven dat het gejank is oid, maar dat vind ik nou echt van snowpatrol..

Btw: nog steeds geen kaartjes gewonnen:( Heb het maar opgegeven.. ;)

Haha das best wel raar , meestal als je van Coldplay houdt hou je ook van Snow Patrol en anders om, maarja smaken verschillen hè:D

Ik ben ook niet zo gek van Snow Patrol hoor. Eerlijk gezegd ook nooit echt de moeite genomen om me er in te verdiepen, dat is ook zo.

De line up van Pinkpop viel mij ook wat tegen. Linkin Park speelde vorig jaar ook op de eerste avond van Werchter en ze waren voor mij een echte tegenvaller. De show was traag met veel zinloze tussenvisuals enzo en het nieuwe werk (dus eigenlijk na Hybrid Theory en Meteora) vind ik dus echt meuk. Kan ook wel aan het publiek liggen hoor, zelfs tijdens de grote hits bleef het redelijk tam. Jammer.

Haha das best wel raar , meestal als je van Coldplay houdt hou je ook van Snow Patrol en anders om, maarja smaken verschillen hè:D

haha ja ik had ook wel gedacht dat ik het leuker zou vinden. toen ik snowpatrol voor het eerst hoorde, chasing cars, was ik echt helemaal WHAAAAUW GEWELDIG, maar hoe meer ik van ze hoor hoe meer ik denk he gets wat vreselijk.

Vond ze ook erg slecht bij 3fm serious request dit jaar..

en de zanger lijkt op een vervelende docent van me. dat zal mogelijk ook mee spelen:P

haha ja ik had ook wel gedacht dat ik het leuker zou vinden. toen ik snowpatrol voor het eerst hoorde, chasing cars, was ik echt helemaal WHAAAAUW GEWELDIG, maar hoe meer ik van ze hoor hoe meer ik denk he gets wat vreselijk.

Vond ze ook erg slecht bij 3fm serious request dit jaar..

en de zanger lijkt op een vervelende docent van me. dat zal mogelijk ook mee spelen:P

Aaaaah, dat is het! :lol:

Tijdens hun optreden bij SR stond ik naast het podium omdat het veels te druk was op die markt. Allemaal voor niks want ze deden een laf akoestisch setje. :(

Vind Snow Patrol wel mooi hoor. Heb ze twee keer live gezien, Gary ouwehoerde toen enorm met het publiek. Erg leuk.

Mijn vader is donderdag geweest en hij vond het supergoed! Zou eerst mee maar er kwam helaas iets tussen.

Haha toen je dit zei, was ik er:D Snow Patrol was echt supergoeddd:D + heb een plectrum gevangen:D

Haha jij vangt wel vaker eens wat hè? :thumbsup:

Ja vorig jaar vond ik Rock Werchter 10x leuker dan Pinkpop, terwijl ze voor een groot deel dezelfde artiesten hadden... Maar kan ook aan mij liggen. ;)

Voor dit jaar nog geen festivalplannen.

Bruce Springsteen lijkt me wel wat om een keer mee te maken, maar met Linkin Park heb ik dus echt helemaal niks.

Haha jij vangt wel vaker eens wat hè? :thumbsup:

Haha zo nu en dan wel eens ja:lol:

Trouwens, hebben jullie dit gezien?

http://veiling.538voorwarchild.nl/ve...play-op-canvas

Als we nou even wat meer te besteden hadden...

Boh wat zou ik dat graag willen hebben maarja keep on dreaming

Boh vinden jullie ook dat Pinkpop echt een slechte line up heeft?

Alhoewel Keane en Linkin Park wel oké zijn.

Ik heb niks met Keane, ook niet met Linkin Park.. De line up vind ik niet zo bijzonder inderdaad. Maaar, je hebt wel Anouk, Racoon, Ben Howard...

Oh, jammer dat je Snow Patrol gemist hebt Imke! :\

Ik heb niks met Keane, ook niet met Linkin Park.. De line up vind ik niet zo bijzonder inderdaad. Maaar, je hebt wel Anouk, Racoon, Ben Howard...

Oh, jammer dat je Snow Patrol gemist hebt Imke! :\

Ja, ach... Heb ze wel vaker gezien dus het was geen ramp.

Nee de line-up van vorig jaar was heel wat beter! ;) Vind The Astroids Galaxy Tour wel vet. En Kasabian. En Bombay Bicycle Club schijnt goed te zijn. En Bruce, The Cure en Ben Howard. Keane ook nog, maar voor de rest geloof ik het eigenlijk wel.

Kon de verleiding niet weerstaan en heb vandaag toch ook maar een dagkaart voor de Pinkpop maandag gekocht. Eigenlijk alleen om Bruce, de held, te kunnen zien maar voor dat geld kreeg ik er Mumford & Sons ook bij. :D

Ik heb nog steeds hoop dat ik vienden mee kan vinden naar Werchter..

Ik had bij 3FM kaarten gewonnen voor Snow Patrol vrijdag en ik moet zeggen: dat was het geld ook meer dan waard geweest. Was echt een heel mooi concert! Voelde erg intiem. We waren pas om half 6 daar (half 7 deuren open) maar we stonden nagenoeg vooraan. Ik denk dat er nog minder mensen waren dan toen we om 2 uur (ook half 7 deuren open) bij Coldplay aankwamen. Maar niet erg natuurlijk :D