Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

de gemiddelde leeftijd van U2, Bruce Springsteen(begonnen in de jaren 70) liggen zo rond de 50 - 60 xD en Blof (omdat die Nederlands is tel ik die even niet mee ;P)

Dus als een band is niet modern omdat ze uit Nederland komen of omdat de bandleden 50+ zijn? :dozey:

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dus als een band is niet modern omdat ze uit Nederland komen of omdat de bandleden 50+ zijn? :dozey:

Modern staat niet voor niks tussen aanhalingstekens, daarmee zeg ik dus niet dat ze ouderwets ofzo zijn. Modern bedoel ik, dat ze nieuw zijn, ofwel diegene die tot nu toe het minst lang actief zijn.

Modern staat niet voor niks tussen aanhalingstekens, daarmee zeg ik dus niet dat ze ouderwets ofzo zijn. Modern bedoel ik, dat ze nieuw zijn, ofwel diegene die tot nu toe het minst lang actief zijn.

Dan had je dat moeten zeggen in plaats van modern ;)

Haha nou ja, was me te veel werk :P Dus ik dacht ''modern'' voldoet wel;)

Haha nou ja, was me te veel werk

Uiteindelijk was dit meer werk :lol:

Uiteindelijk was dit meer werk :lol:

Haha klopt, dus dan weet ik dat voor de volgende keer :laugh3:

En ik ga mn post nu editen voordat ik dalijk mezelf weer moet uitleggen ;)

Wohoo extra tickets voor Robbie Williams in de ArenA vandaag vrijgekomen!!! Made my day!

het is nog een beetje vroeg, maar denken jullie al aan LP6? :) ik vind het zo raar dat MX al op zijn einde loopt.. het lijkt net gisteren dat ik de liedjes voor het eerst hoorde, de nieuwe stijl ontdekte, nieuwsgierig was naar de titel, uitkeek naar de concerten etc. :)

^ Ik voel hetzelfde. Daarnaast heb ik de comics nog te ontvangen, dus voor mij voelt het vreemd nu al bezig te zijn met een LP6.

Ik luister amper nog naar Mylo Xyloto, maar ik ben wel erg benieuwd naar de comics! Over LP6, ik hoop dat het gaat klinken zoals ze hadden bedacht dat LP5 moest gaan klinken (dus meer akoestisch).

jaa idd de comics moeten nog komen ! :D nog 1 maand en de eerste valt in de bus :D ben ook wel benieuwd :D

ik weet totaal niet wat te verwachten van LP6 :) (en wanneer het te verwachten... :) )

Ik luister wel nog veel naar MX(ook al begint het mij langzaam te vervelen, ik luister vooral eigenlijk live2012 en Hurts Like Heaven) maar ben toch ''blij'' dat deze periode over is, vooral omdat de live shows ook zo identiek zijn aan elkaar. Ben al helemaal bezig met wat LP6 ons zal brengen en dat Chris zelf gezegd heeft dat LP6 ''f*cking awesome'' gaat worden ben ik al helemaal nieuwsgierig:)

jaa idd "f*cking awesome"!:D ik ben ook echt zot nieuwsgierig! :D ik had helemaal nog niet verwacht dat ze al echt bezig waren met LP6 toen ik ineens las dat Chris in een interview gezegd had dat ze de naam van LP6 al hebben! maarjah waarschijnlijk zal het toch nog wel even wachten zijn op hun volgend album... :/

en ik wil terug een concert zien! maar daarvoor moet eerst nog LP6 gemaakt en gereleased worden en een tour gepland worden.. nog lang wachten dus waarschijnlijk :/

Ja boh kan misschien nog wel 3 jaar duren op zn ergst:( Maar ik hoop op een release eind 2013 of voorjaar 2014

kweet het niet maar ergens ben ik blij dat het nu op zen einde loopt

het begon mij echt te vervelen en yeah dat wachten op LP6 hoort erbij, genoeg bands die ook nog een album uitbrengen :)

Er zijn wel andere bands die ik ook wel goed vind, maar als die een nieuw album uitbrengen vind ik dat heel veel minder spanned :)

Snow Patrol, 30stm, editors, REM, M&S,... vind ik ook supergoeie groepe, maar ik zou graag nog wat nieuwe leren kenne :D Wie kan mij nog wat goeie bands aanraden? :)

Wie kan mij nog wat goeie bands aanraden? :)

Dit zijn een paar van mijn favoriete bands:

Arcade Fire

The Strokes

The National

The Vaccines

Spector

Maar die ken je vast allemaal al, haha!

Rae Morris en Jake Bugg zijn ook leuk : )

Kodaline en Morning Parade ;)

okeej thx, ik ga ze een keertje uitchecke! :D

Mew

zoek die op, kheb ze ook via iemand van cp-ing leren kennen en ik ben er zot van, het is een Deense band die je toch wat kunt vergelijken met Snow Patrol en Coldplay en toch zijn ze zoooo verschillend :wacky:

kben al zo lang aant hopen dat ze ook bekend worden bij ons

Carnaval!

[ame]www.youtube.com/watch?v=CrMY7pg2hZs[/ame]

:|

Twitter: Kensington @kensingtonband

Some powerhouse promo going on here. Coldplay just tweeted our video. #HomeAgain #3fm #megahit