Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^oh ja das waar, ook bv als je aan het shoppen bent en plotseling hoor je Coldplay door de winkel :D (soms had ik ervoor dan zelfs nog niet gemerkt dat er muziek speelde :P)

 

btw, grappig ik dacht eerst dat je alleen een smiley had geschreven, maar toen zag ik dat het witte letters waren :P haha met die witte achtergrond ha :P

Link to comment
Share on other sites

Ik zat vanmiddag in de auto, en we waren aan t praten, ineens hoorde ik de naam: ''Chris.....'' op 3FM voorkomen, iedereen meteen stil. 3FM was een beetje laat met het nieuws dat Chris zogezegd al 2 keer de brandweer langs had moeten laten komen telkens als hij ging koken, en heel toepasselijk speelde ze toen Up In Flames:D hij is nieuw binnen op 45:D

Link to comment
Share on other sites

Joehoe Dutchies luisteren jullie ook Serious Request en hebben jullie al Coldplay aangevraagd? Fix you staat steeds in de top 20 meest aangevraagde nummers, maar ik heb alleen nog maar 2000 miles gehoord en las op twitter dat viva la vida ook was geweest. Dat had ik graag gezien.. Ben benieuwd of daar een filmpje van is..

 

Ik heb iig Amsterdam aangevraagd en er 10 euro voor betaald!

Link to comment
Share on other sites

wat is het goede doel dit jaar van Serious Request?

Hier is Music For Life aandacht om dementie aan het vragen[/color]

 

'Let's hear it for the babies'

Ruim 5,5 miljoen baby’s sterven elk jaar binnen een maand na de geboorte of voor en tijdens de bevalling. Babysterfte is een stille ramp die zich elke 6 seconden voltrekt. Oorzaak is het ontbreken van goede medische zorg en begeleiding.

De tussenstand na 2 dagen was al € 1.752.907,- (dat is al 3x zoveel dan vorig jaar!)

 

En ja, Coldplay is aangevraagd!

Link to comment
Share on other sites

http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat

 

Coldplay @ Serious Request

Friday 21-12-2012 16:47 Coldplay - Charlie Brown (Edit)

Friday 21-12-2012 10:28 Coldplay - The Scientist

Thursday 20-12-2012 15:40 Coldplay - 2000 Miles

Wednesday 19-12-2012 19:06 Coldplay - Viva La Vida

Tuesday 18-12-2012 20:28 Coldplay - Up In Flames

Tuesday 18-12-2012 15:36 Coldplay - Up In Flames

Tuesday 18-12-2012 11:07 Coldplay - Talk

Link to comment
Share on other sites

De 2000 liedjes in de lijst van dit jaar zijn afkomstig van 850 verschillende artiesten. Gemiddeld 2,35 liedje per artiest dus.

 

Uiteraard is er een aantal hofleveranciers:

Beatles met 49 liedjes

Rolling Stones met 36 liedjes

ABBA met 23 liedjes

Michael Jackson met 23 liedjes

Queen met 23 liedjes

Bruce Springsteen met 19 liedjes

Elvis Presley met 18 liedjes

U2 met 18 liedjes

Bløf met 17 liedjes

Coldplay met 16 liedjes

Fleetwood Mac met 16 liedjes

De Dijk met 15 liedjes

 

Nou dit zegt volgend mij toch echt wat over Coldplay en hun muziek, dat ze nu al in de lijst van de ''goede oude klassiekers'' staan. Coldplay is dus de enige ''moderne''(daarmee zeg ik dus niet dat ze ouderwets ofzo zijn. Modern bedoel ik, dat ze nieuw zijn, ofwel diegene die tot nu toe het minst lang actief zijn.) artiest die in deze lijst staat. Daar mag je toch best wel trots op zijn!

Link to comment
Share on other sites

Wat is er niet modern aan Bruce Springsteen, U2 en Bløf?

 

Ik bedoel meer , ze zijn de jongste van ze allemaal(zijn pas 10-15 jaar bezig) en de enige die nu nog echt megahits scoren. en daarnaast, de gemiddelde leeftijd van U2, Bruce Springsteen(begonnen in de jaren 70) liggen zo rond de 50 - 60 xD en Blof (omdat die Nederlands is tel ik die even niet mee ;P) Ik hou ook van U2 btw:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...