Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

Er zijn wel andere bands die ik ook wel goed vind, maar als die een nieuw album uitbrengen vind ik dat heel veel minder spanned :)

Snow Patrol, 30stm, editors, REM, M&S,... vind ik ook supergoeie groepe, maar ik zou graag nog wat nieuwe leren kenne :D Wie kan mij nog wat goeie bands aanraden? :)

 

Kodaline inderdaad! The Black Keys zijn ook echt geweldig :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik ken het gevoel helemaal! Bij mij is er ook geen enkele band waar ik zo veel naar kan blijven luisteren en waarbij ik alle nieuwtjes wil weten en graag naar interviews kijk enz :D en jah tlijkt zo, in het beste geval komt het nieuw album begin 2014, maar langs de andere kant klinkt da al zo lang! Tegen dat ze dan ook nog eens gaan touren en in België komen.. ooh ik wil zo graag terug naar een concert van COLDPLAAAAAY :D

Link to comment
Share on other sites

De Edisonprijzen zijn weer uitgereikt, hier de belangrijkste winnaars:

- Winnaar Edison beste popgroep: Kane

- Winnaar Edison beste man: Blaudzun

- Winnaar Edison beste vrouw: Trijntje Oosterhuis

- Winnaar Edison beste nieuwkomer: Gers Pardoel

- Publieksprijs beste album: Nick en Simon - Sterker

- En de oeuvreprijs 2013 gaat naar Doe Maar.

 

-een grote teleurstelling dus-

Link to comment
Share on other sites

Mumford & Sons nam de award voor beste Britse groep in ontvangst, terwijl Coldplay als beste liveact werd bestempeld. Hoewel Alt-J in drie categorieën genomineerd was, ging de groep met nul prijzen naar huis. Ook buitenlandse artiesten vielen in de prijzen, zo werd The Black Keys uitgeroepen tot beste internationale band.

 

http://www.nu.nl/muziek/3242478/emeli-sande-en-ben-howard-winnen-bij-brit-awards.html#

 

Ligt het aan mij of klinkt de manier waarop ze zeggen dat Coldplay bestempeld is als Beste Live Act een beetje denigrerend?

 

Edit:

3FM

Veenstra Veenstra vertelt vol emotie over zijn allermooiste 3FM Megahit ooit: 'The Scientist' van Coldplay!

 

Heb jij ook een mooi verhaal bij een bepaalde Megahit? Een overzicht: http://3fm.nl/1000

 

http://www.3fm.nl/video/show/all/62903

 

Helemaal mee eens trouwens:D

Link to comment
Share on other sites

Iemand hier al de comic ontvangen?

 

Nope, en bij shipping info staat '' Shipping info not available'' . Tis altijd hetzelfde gedoe bij die officiële merchandise winkel. Denk je ze meteen te krijgen als je iets pre-ordered maar uiteindelijk ben je een van de laatsen....

Link to comment
Share on other sites

nope, ook nog steeds niks.. :(

 

Nope, en bij shipping info staat '' Shipping info not available'' . Tis altijd hetzelfde gedoe bij die officiële merchandise winkel. Denk je ze meteen te krijgen als je iets pre-ordered maar uiteindelijk ben je een van de laatsen....

 

Ja inderdaad! Je zou verwachten dat ze toch wat moeite doen om de comics van mensen die al maanden op voorhand besteld hebben, op tijd te versturen. :( Het frustrerende is dan ook nog is als ik ze nu in een winkel zie liggen, kan ik er nog niet eens eentje kopen omdat het stom zou zijn als de mijne de volgende dag aankomt :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...