Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spannend, live 2012 komt er bijna aan. (Ga trouwens niet naar de bios, zie hem wel op DVD). bol.com heeft de prijs verlaagt naar 15 euro.

 

Zit nu echt te twijfelen om hem niet alsnog daar te bestellen. Denk dat mijn bestelling via de officiële weg (met poster trouwens), te laat gaat binnen komen. En ik wil mijn zus een kado doen. Zou ik stiekem één bij bol voor mijn zus bestellen en dan ff bekijken en wachten op mijn eigen? Dan is de verrassing van de eigen niet meer zo groot.

 

Waarom komen die pre-orders uit het buitenland niet gewoon op tijd ;(

Wat is jullie advies?

Link to comment
Share on other sites

Spannend, live 2012 komt er bijna aan. (Ga trouwens niet naar de bios, zie hem wel op DVD). bol.com heeft de prijs verlaagt naar 15 euro.

 

Zit nu echt te twijfelen om hem niet alsnog daar te bestellen. Denk dat mijn bestelling via de officiële weg (met poster trouwens), te laat gaat binnen komen. En ik wil mijn zus een kado doen. Zou ik stiekem één bij bol voor mijn zus bestellen en dan ff bekijken en wachten op mijn eigen? Dan is de verrassing van de eigen niet meer zo groot.

 

Waarom komen die pre-orders uit het buitenland niet gewoon op tijd ;(

Wat is jullie advies?

 

Ja dat had ik nou ook, als ik m op bol.com zou bestellen is ie 1 goedkoper en 2 heb je m binnen 3 dagen in huis, maar als ik m bestel op coldplay.com is ie duurder maar krijg je wel een poster dus heb m toch maar bij coldplay.com besteld. Dan maar 1/2 weekjes langer wachten. Ga m toch in de bios zien:cool:

Link to comment
Share on other sites

Studeer je Nederlands full-time? Of gewoon omdat je het leuk vindt om een nieuwe taal te leren?

 

Ja, ik studeer full-time aan de universiteit in Poznań. We hebben Practical Dutch, grammatica, taalkunde, fonologie, geschiedenis of Belgie en Nederland etc. Ik vind cultuur lessen leuk! :)

 

 

Poky wow, Ik ben onder de indruk, hahaha. Krijg je ook Duits en/of Russisch?

 

Haha, dank je wel! Ik speek Duits (ik haat dit :whip:), maar Russisch niet. :D

 

In my region, Grand Poland, we celebrate Sint-Maarten too! Veel plezier!

Link to comment
Share on other sites

too? Alleen het Noorden van het land viert Sint-Maarten :P Ik niet. Hier vieren we Drie Koningen.

 

Gaat iemand van jullie naar Crossing Borders festival in Den Haag? Het ziet er naar uit dat ik alleen ga :bigcry: als in alleen. Zelfs mijn vriend wil niet meeeeeeeee, wèèèè!

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik studeer full-time aan de universiteit in Poznań. We hebben Practical Dutch, grammatica, taalkunde, fonologie, geschiedenis of Belgie en Nederland etc. Ik vind cultuur lessen leuk! :)

 

Michalina, wat is je Nederlands al goed! Lijkt me geen makkelijke taal om te leren.

Ga je me ook in het Nederlands schrijven? :wink3:

(Hoeft echt niet hoor. Ik vind Engels toch mooier.)

Link to comment
Share on other sites

Meer mensen die geen tickets voor Mumford And Sons konden krijgen? :bigcry:

Ik heb ze als het goed is wel. Althans, het geld is afgeschreven maar ik heb nog altijd geen e-tickets ontvangen. Maar ik stalk Ticketservice vrijwel dagelijks zodat ik ze alsnog krijg.

 

Wie is er naar Live 2012 geweest gister? Ik was in Pathé Haarlem en stond bijna net zo hard mee te brullen als tijdens de concerten :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ze als het goed is wel. Althans, het geld is afgeschreven maar ik heb nog altijd geen e-tickets ontvangen. Maar ik stalk Ticketservice vrijwel dagelijks zodat ik ze alsnog krijg.

 

Wie is er naar Live 2012 geweest gister? Ik was in Pathé Haarlem en stond bijna net zo hard mee te brullen als tijdens de concerten :laugh3:

 

Ik was naar Pathé Arnhem. Wat een drama... Het beeld was over het algemeen geen HD, en het geluid was niet surround en ook totaal niet helder. in het begin stond het veel te zacht, en pas bij major minus ging het geluid omhoog. Na een half uur werd de film stil gelegd en kwam de manager, omdat er heel veel klachten waren geweest. Uiteindelijk mocht je een vrijkaartje als je gelijk wegging, waarop de halve zaal leeg liep... Ik ga daar nooit meer naartoe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...