Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

Ik ook, en Nederlands was inderdaad vreselijk maandag. Hoop toch net een voldoende te hebben.. Stomme Binkie.

En nu weer terug naar economie! Woohoo!

 

Sent with my GT-I9300 via Tapatalk.

 

Ja was echt een stomme tekst... Toen ik de antwoorden zag zat ik hopelijk ook net rond de voldoende(moet wel voldoende halen want anders heb ik een probleem want Wiskunde wordt sowieso een ramp xD) Succes met economie vrijdag! Ik heb morgen kunstgeschiedenis...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb echt gegild van het lachen om die spacemannetjes van Montenegro. Dramatisch zeg.

Hoe dan ook: tof van Anouk dat ze door is naar de finale.. is al 8 jaar niet meer gelukt (wie zendt er dan ook Sieneke met een draaiorgel naar ESF, maar dat terzijde). Ik gun d'r wel een goede eindstand, ze is tof :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb echt gegild van het lachen om die spacemannetjes van Montenegro. Dramatisch zeg.

Hoe dan ook: tof van Anouk dat ze door is naar de finale.. is al 8 jaar niet meer gelukt (wie zendt er dan ook Sieneke met een draaiorgel naar ESF, maar dat terzijde). Ik gun d'r wel een goede eindstand, ze is tof :)

 

Ik bond het Kroatisch mini-koor wel écht slecht, het enige woord dat je vertond was 'Miseria' en dat was het ook. Dan WIL je toch niet winnen?

 

Ik vind het lied van Anouk niet super mooi ofzo, maar wel respect dat ze tenminste haar eigen nummer geschreven heeft. Dat komt niet vaak voor op het Eurovisiesongfestival.

 

Verder vind ik dat Zweden het fantastisch doet al organiserend land. Niet te veel kitsch, geen gefakete conversaties tussen de presentatoren, geeft slecht Engels accent, en ook de humoristische filmpjes waren deze keer soms écht grappig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

In principe wel. Mensen hebben gisteren of eergisteren gehoord of ze geslaagd zijn, de herexamens zijn volgende week. En ik neem aan dat niemand hier op Ibn Ghaldoun heeft gezeten, anders ben je zwaar de sjaak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Prins Friso is overleden : (

 

Zijne Majesteit de Koning deelt met groot leedwezen mede dat vanochtend Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag is overleden op 44-jarige leeftijd.

 

Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.

 

Na behandeling op de intensive care van het Landeskrankenhaus in Innsbruck werd de Prins begin maart 2012 overgebracht naar het Wellington ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november 2012 vertoonde Prins Friso tekenen van zeer gering bewustzijn ("minimal consciousness"), een toestand waarin zich sindsdien geen veranderingen hebben voorgedaan. Begin juli 2013 werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.

 

De Koninklijke Familie dankt allen die voor Prins Friso hebben gezorgd zeer hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.

 

link

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Atlas is al meteen megahit op 3fm!

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/356805/'Atlas'-van-Coldplay-is-3FM-Megahit

 

'Atlas' van Coldplay is 3FM Megahit

 

Coldplays nieuwe single 'Atlas' was, helaas voor de band, een dag voor de release al online te beluisteren via Tumblr. De nieuwe single is vanaf vrijdag 6 september echt te koop. Op diezelfde dag is het nummer ook uitgeroepen tot 3FM Megahit.

 

Coldplay schrijft track voor The Hunger Games

Chris Martin en Co. mochten voor de film The Hunger Games: Catching Fire de soundtrack maken. Deze film maakt deel uit van een trilogie en is vanaf 20 november 2013 te zien in de bioscoop. Het nummer dat Coldplay voor de soundtrack maakte heet 'Atlas'. Het komt niet op het nieuwe album van Coldplay te staan, maar gelukkig kun je deze hele week genieten van dit nieuwe pareltje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...