Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

Ik was naar Pathé Arnhem. Wat een drama... Het beeld was over het algemeen geen HD, en het geluid was niet surround en ook totaal niet helder. in het begin stond het veel te zacht, en pas bij major minus ging het geluid omhoog. Na een half uur werd de film stil gelegd en kwam de manager, omdat er heel veel klachten waren geweest. Uiteindelijk mocht je een vrijkaartje als je gelijk wegging, waarop de halve zaal leeg liep... Ik ga daar nooit meer naartoe.

Serieus? Dat hadden wij ook. Tenminste, het was verre van HD en het geluid stond ook veels te zacht. Ik had eigenlijk ook moeten klagen. In plaats daarvan werd er geklaagd over mijn harde gezang :laugh3:

 

Trouwens dit weekend de hele stad afgezocht naar de bluray van Live 2012, was gewoon nergens te krijgen. Heb hem nu maar via Bol besteld, komt als het goed is vandaag binnen.

 

Nog even over Mumford & Sons. Vandaag mail gehad van Ticketservice. Door een fout bij de bank hebben ze (zogenaamd) m'n betaling te laat binnengekregen. In plaats van staanplaatsen hebben ze me nu zitplaatsen helemaal achterin de Ziggo Dome toegestuurd onder de noemer 'de beste zitplaatsen'. Toevallig zat ik in exact hetzelfde vak tijdens Radiohead vorige maand en weet dus uit ervaring dat dit waardeloze plaatsen zijn. Heb een boze mail teruggestuurd en m'n staanplaatsen geëist.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Live2012

 

Iemand anders toevallig de dvd bij Coldplay's eigen music store besteld? Ik heb de special edition een tijd geleden gepre-ordered en ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik heb een wel een mail gekregen dat die poster die erbij zit later zou komen, maar de rest zou gewoon op tijd verzonden worden. Ik woon trouwens in België.

 

Thanks!!

Link to comment
Share on other sites

Iemand anders toevallig de dvd bij Coldplay's eigen music store besteld? Ik heb de special edition een tijd geleden gepre-ordered en ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik heb een wel een mail gekregen dat die poster die erbij zit later zou komen, maar de rest zou gewoon op tijd verzonden worden. Ik woon trouwens in België.

 

Thanks!!

 

yep ik en ik heb em ook nog niet binnen. doe ik dus nooit meer! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook! Al sinds woensdag :D

--

 

Ok, ik heb een klein probleempje. Ik doe mijn profielwerkstuk over Britpop ('het hoogtepunt van Britse popmuziek in de jaren 90': Oasis/Blur/Pulp) en in het bijzonder of er nu een nieuwe golf gaande is of aankomt. Daarvoor wil ik echter de mening van een aantal (zo veel mogelijk eigenlijk) inwoners van Engeland hebben (enquete heb ik HIER opgesteld), maar ik weet niet zo goed hoe ik die moet bereiken. Iemand enig idee? Twitter en een Coldplaying thread heb ik reeds geprobeerd! :D

Link to comment
Share on other sites

Vandaag de live dvd in de brievenbus gekregen, maar ben echt niet tevreden over de kwaliteit van de video. De versie wat op youtube staat is nog van betere kwaliteit dan dit.... Het beeld is naar mijn mening echt bagger....(ook de lettertjes zijn heel moeilijk te lezen als ik het vergelijk met die van youtube al helemaal) Heeft iemand ditzelfde probleem? Ik heb m ge pre-ordered bij Coldplay.com doe ik dus nooit meer. Edit: Ik heb blijkbaar de NTSC versie gekregen (Dus Amerikaanse) en niet de PAL (West-Europa) dat verklaart t...

Link to comment
Share on other sites

Ik ook! Al sinds woensdag :D

--

 

Ok, ik heb een klein probleempje. Ik doe mijn profielwerkstuk over Britpop ('het hoogtepunt van Britse popmuziek in de jaren 90': Oasis/Blur/Pulp) en in het bijzonder of er nu een nieuwe golf gaande is of aankomt. Daarvoor wil ik echter de mening van een aantal (zo veel mogelijk eigenlijk) inwoners van Engeland hebben (enquete heb ik HIER opgesteld), maar ik weet niet zo goed hoe ik die moet bereiken. Iemand enig idee? Twitter en een Coldplaying thread heb ik reeds geprobeerd! :D

Ik weet niet of je Last.fm gebruikt? Daar kun je ongetwijfeld ook Britten bereiken en als je wil ook nog gefilterd op je muzikale voorkeur.

Link to comment
Share on other sites

Trein Arriva beklad in kleuren NS

 

445605.jpg

Het lijkt een NS-hondekop, maar dat is maar graffiti-schijn

 

Graffiti-spuiters hebben een nieuwe trein van vervoersbedrijf Arriva bespoten in de kleuren van een NS-Intercity. De blauwe designtrein stond op een rangeerterrein in Zwolle en is in de nacht van maandag op dinsdag beklad.

 

Volgens Arriva gaat het minimaal 40.000 euro kosten om de trein schoon te maken. Het bedrijf heeft aangifte gedaan.

 

'Misdadige sabotage-actie'

Directeur Anne Hettinga van Arriva spreekt van "zieke geesten" die dit op hun geweten hebben. "Dit is een misdadige sabotage-actie. Mijn medewerkers hebben keihard gewerkt om veertien nieuwe treinen op 9 december te kunnen laten rijden. Dit is een klap in hun gezicht."

 

Volgens Hettinga gaat het zeker twee dagen duren om de trein schoon te maken. De directeur is er zeker van dat alle nieuwe treinen op 9 december kunnen worden ingezet.

 

De politie onderzoekt de camerabeelden van het rangeerterrein en analyseert de verf die gebruikt is. Het bedrijf heeft bewakers ingehuurd om het terrein te beveiligen.

 

link

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...