Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Who's HOTTER?????.....G.B. or C.M.??!


A RUSH OF VIDA

Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yay I love random threads!!:lol:

 

Well, Guy is the personification of hot if ya ask me, but Chris is also hot...

 

 

 

HUM...

 

:inquisitive:

 

 

:thinking:

 

 

 

:idea2:

 

I think I will leave this thread with no vote because JONNY IS THE HOTTEST UHAHA Creep.gif

Link to comment
Share on other sites

hMMMM....<<<just sits back and enjoys the watching the battle commence!

 

"feeling the need to refrain from voting, being the old lady on the board, and mother to 5"

.

.

.

awww, to hell with it, i`m just wiser and more experienced.....

 

**ticks** CHRISSY!

 

ok Guy is a gorgeous man, in a classic kinda way....

 

but Chris, well, my, my ,my.....he just has that "air" about him!

Link to comment
Share on other sites

As an owner of the XY chromosomes I voted for guy, however chris is pretty cool also. Idk, there was some difficulty deciding, especially since im not REALLY attracted to either one. I suppose if I could choose who id rather be i would have to go with Chris, but idk....so many points of view I could look at this from.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...