December 23, 200916 yr Nog een muziekfan in de familie dan :) Gelukkig dat je iets weet voor je pa. Ik moet nog iets voor mijn mama verzinnen. Morgennamiddag effe bij de Blokker stoppen ofzo en iets kleins kopen. Ze is gelukkig rap content :p
December 23, 200916 yr jah hij heeft goede muziek smaak :lol: door hem heb ik coldplay leren kennen . :dance:
December 23, 200916 yr Oh das fijn! Mijn pa heeft ook best goede smaak :p Voor hem is het geen probleem om op zijn leeftijd op I love Techno te staan ofzo! Hij gaat ook ieder jaar op Werchter en Pukkelpop bonnekes verkopen. Dat is wel handig. Vorig jaar met Coldplay toen de deuren open gingen en we naar voor moesten sprinten, stond hij mij onderweg aan te moedigen, haha. Ik was stik kapot (maar wel de 1e rij gehaald) en toen heeft hij flesjes water komen brengen. Dat was wel heel lief en zeer gewenst in die hitte!
December 23, 200916 yr amaj eerste rij :o ik zie het helemaal voor mij, een massa mensen aan sprinten naar het podium en dan sttat daar een man te roepen 'KOMAAN NIKKI !!!!!' :laugh3: dat is natuurlijk wel handig als hij water komt brengen, want het was wel heel warm hé :D
December 24, 200916 yr Ja, heel warm, gelukkig schaduw van het podium in de namiddag. Maar Coldplay was het waard he! Mijn kerstkaart is ook toegekomen bij mijn secret santa gelukkig :) Ik had al schrik dat het niet voor kerst ging toekomen. Straks lekker gaan eten bij mij mama thuis, yum yum. Is het bij jullie ook feest? Alleszinds al een hele fijne kerstavond straks en kerstmis morgen! Ik hoop dat je leuke cadeautjes krijgt :) :santa2:
December 24, 200916 yr mijn kaart is nog niet toegekomen bij mijn secret santa :( ik heb het 11 dagen geleden verzonden :thinking: ik hoop dat het toch nog zeker in 2009 toekomt . feest kan je het niet noemen bij ons maar we eten altijd gezellig thuis met mijn broer en ouders :lol: en zoals we al elk jaar doen is het 'potjes en pannetjes' of hoe normale mensen het noemen gourmet :laugh3:
December 24, 200916 yr Nog een laat antwoord op de vraag. Het glazen huis is net afgelopen. Ze hebben er een week in gezeten. In totaal 7.1 miljoen euro opgebracht! :) Fijne kerstdagen! :D
December 25, 200916 yr Iedereen een fijne Kerst gewenst :hug: ook een fijne kerst gewenst vanessa :kiss: Nog een laat antwoord op de vraag. Het glazen huis is net afgelopen. Ze hebben er een week in gezeten. In totaal 7.1 miljoen euro opgebracht! :) Fijne kerstdagen! :D WOW 7.1 miljoen :stunned: wij hebben dit jaar 3.6 miljoen opgebracht . ook niet slecht toch :P
December 25, 200916 yr I have my ways :smug: Like Googling it :uhoh: I was just wondering whether Gelukkig Kerstfeest is more appropriate though.
December 25, 200916 yr it's 'gelukkig nieuwjaar' (happy new year) and 'vrolijk kerstfeest' (mary christmas) saying 'gelukkig kerstfeest' is the same as saying happy christmas ;)
December 25, 200916 yr Vrolijk kerstfeest beste mede-nederlandssprekenden :D x En al de rest uiteraard ! Merry x-mas :)
December 26, 200916 yr Ik ben terug thuis ! Nu kan ik eindelijk weer op coldplaying ! :) Hoe is het met jullie ?
December 27, 200916 yr Ja, maar niet echt iets speciaals hoor. Gewoon lekker eten met mijn familie ;) En bovendien hadden we een witte kerst!
December 27, 200916 yr Ja, maar niet echt iets speciaals hoor. Gewoon lekker eten met mijn familie ;) En bovendien hadden we een witte kerst! witte kerst :wtf: ? dat noem ik geen witte kerst hoor er lag alleen nog wat wit ijs bij ons :P
December 27, 200916 yr ik vond da ook ni echt ne witte kerst, maar men broetje had toch een iglo gemaakt dus er was toch IETS wit in onze tuin :P
December 27, 200916 yr er lag toch nog wat sneeuw bij ons maar het meeste was hier ook al gesmolten ja. het is nog altijd beter dan helemaal geen sneeuw op kerstdag è :D
December 28, 200916 yr Hier ook alles goed, lekker gegeten, maar weer veel te veel. Ben blij dat jullie het ook allemaal goed gehad hebben. Bij ons lag ook nog sneeuw genoeg, maar het was eerder al vieze drek geworden. Nu is alles bijna weg, gelukkig! En wat zijn jullie plannen voor oud op nieuw?
December 28, 200916 yr ik vond da ook ni echt ne witte kerst, maar men broetje had toch een iglo gemaakt dus er was toch IETS wit in onze tuin :P :laugh3: een iglo dat heb ik nog nooit gemaakt :P en welkom 'editor42' :) er lag toch nog wat sneeuw bij ons maar het meeste was hier ook al gesmolten ja. het is nog altijd beter dan helemaal geen sneeuw op kerstdag è :D volledig mé eens . het is al heel lang geleden dat we nog zo veel sneeuw hebben gehad . laten we hopen dat het volgend jaar een echt witte kerst wordt :D Hier ook alles goed, lekker gegeten, maar weer veel te veel. Ben blij dat jullie het ook allemaal goed gehad hebben. Bij ons lag ook nog sneeuw genoeg, maar het was eerder al vieze drek geworden. Nu is alles bijna weg, gelukkig! En wat zijn jullie plannen voor oud op nieuw? zoals te elk jaar (we zijn in onze familie nogal traditie gebonden :D) gaan we naar brugge naar mijn tante en nonkel en kinderen (die even oud zijn als mij en mijn broer) het is daar altijd heel leuk :lol: alhoewel dit is het eerste jaar dat mijn broer niet mee gaat :\ en mijn neef die even oud is als mij vertrekt om 11 uur naar een fuif :\ maar dat gaat de pret nie bederven hoor ;) en op nieuwjaars dag is er altijd een groot familiefeest, soms is dat heel leuk en soms ook helemaal niet, dus daarover spreek ik mij nog niet uit :P
Create an account or sign in to comment