June 3, 201115 yr Ja, ik ga ook naar Werchter :dance: Heyla, goed u nog eens te zien online! Alles goed?
June 3, 201115 yr Heyla, goed u nog eens te zien online! Alles goed? Hey, jaja, alles goed met mij :nice: en met u?
June 3, 201115 yr Yep, zeker zeker. En een spannende dag vandaag met de nieuwe single :D Ben wel een tijdje weggeweest van de site, maar ben blij dat ik terug ben!
June 3, 201115 yr Ik zal het straks zeker doen als ik thuis ben :) Kan niet op Facebook hier opt werk. (ja idd, ik ben 1 van die slachtoffers die geen brugdag heeft...sucks) Sucken voor je, maar ik mag wel de hele dag studeren! Merci alvast om te helpen. Ik ben iig heel benieuwd naar ETIAW
June 3, 201115 yr Ik zal het straks zeker doen als ik thuis ben :) Kan niet op Facebook hier opt werk. (ja idd, ik ben 1 van die slachtoffers die geen brugdag heeft...sucks) Damn, is er ooit al een betere brugdag geweest? Stralende zon, hoge temperaturen en een nieuw Coldplay nummer. Sterkte! :P Trouwens de max dat je op 't werk niet op Facebook kan, maar wel op Coldplaying. :)
June 3, 201115 yr Ik zit helemaal achteraan centraal op de love seats :p Behalve die éne love seat van jou, blijkbaar nog geen tickets verkocht. :P Shiver op BBC Radio 1 nu. Kippenvel!
June 3, 201115 yr Damn... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=I5KLg2FmX-0]YouTube - The Sacados- Ritmo de la Noche[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1Kf_6BWcOOg]YouTube - Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Official)[/ame]
June 3, 201115 yr Ik vind het nieuwe lied , echt niet goed :confused: Jullie ? Geen topnummer vind ik. Maar het zal ongetwijfeld wel een enorme meestamper worden op de festivals. Met die discobeat (basdrum op elke beat) eronder is het echt gemaakt om op mee te klappen. Maar het klinkt toch wel iets te cheesy.
June 3, 201115 yr Ah, oef, ik zie bij de YouTube omschrijving net het volgende: coldplaynew single2011every teardrop is a waterfallchris martinjonny bucklandguy berrymanwill championpeter alleni go to rio Ik neem aan dat ze dan wel toestemming hebben om dat riffje te gebruiken. :)
June 4, 201115 yr goeiemorgend allemaal :) kzen just trug van Namen en ik wist ni da ge daar ZO HARD kunt verbranden (f*ck da doe zeer!!) ETIAW is eiglek wel goe ze. doet me erges denke aan No Line On The Horizon en Where The Streets Have No Name van U2 tis veeeeeeeeeeeeel beter dan al die Viva dinges hoor :) yey kben tot nu toe alleen me mijn pa in de cinema dan ofwa :P voor de mense die niks snappe van mijnen uitleg: kben rededijk dood op de moment
June 5, 201115 yr http://www.demorgen.be/dm/nl/1010/Muziek-nieuws/article/detail/1274358/2011/06/05/Imposant-Coldplay-trapt-festivaltour-af-op-uitgeregend-Rock-am-Ring.dhtml
June 6, 201115 yr Ja, ik heb ook de beelden gezien van Duitsland en het ziet er goed uit! Kan al niet wachten tot zaterdag en Werchter :D In de VS hebben ze de cinema uitzendingen van Glastonbury gecancelled. Op de site van Kinepolis zie ik dat je ze nog wel kunt reserveren. Ik hoop voor jullie (degenen die gaan) dat ze hier ook niet afgelast worden.
June 7, 201115 yr ^allemaal :uhoh: da meent ge toch ni he fuck please ni hier [/color] Awel, ik weet het niet. Als ik die thread goed lees, denk ik allemaal. Ben net eens op de site van Kinepolis gaan zien en ik denk dat het ook hier gecancelled is. Je kan niets meer reserveren op 25 juni :(
June 7, 201115 yr Het is gecancelled. Ik heb al een e-mail gehad van Kinepolis om mijn rekeningnummer door te geven zodat ze kunnen terugstorten. Blijkbaar op verzoek van Coldplay zelf in samenspraak met EMI
June 8, 201115 yr ^kheb het ook juist gelezen en direct naar de site van kinepolis gegaan en daar staat dat je het nog kunt zien in Gent en Brussel :confused:
June 14, 201115 yr Het is een beetje stilletjes hier. Alles goed met iedereen? De meesten zijn volop bezig met examens zeker? Veel succes!! :D
June 14, 201115 yr yep ;) Heb Engels mondeling gehad vandaag ! :p Morgen wiskunde (deel 1 ) D: Succes voor de anderen ! ;)
June 14, 201115 yr Fuuuuuuuuuuuuuuck kheb net gezien dat ik tickets voor rock werchter classics heb gewonnen ! 2 * 70 euro GRATIS ! :freak: :freak: :bomb: :mad:
June 14, 201115 yr Fuuuuuuuuuuuuuuck kheb net gezien dat ik tickets voor rock werchter classics heb gewonnen ! 2 * 70 euro GRATIS ! :freak: :freak: :bomb: :mad: Amai, super!! Proficiat è ;) En aan alle studenten onder ons, veel succes met de examens :thumbsup:
Create an account or sign in to comment