October 27, 201114 yr Doeme toch, dat lukt opt werk ook niet :( Ik zie nergens 'vind ik leuk'. Daar staat enkel zo'n blauwe circel met een streep door (gebodsbord). Kijk ik daar nu zo naast??
October 27, 201114 yr Ik zie ook nergens 'vind ik leuk' staan :( rechtsboven wel een link naar een artikel met ernstige spelfout: http://www.hln.be/hln/nl/11616/Coldplay/article/detail/1339453/2011/10/26/Chris-Martin-Zelfmoordneigingen-telkens-we-album-uitbrengen.dhtml Telkens als we een album uitbrengen! :whip: Ook is dit artikel een :bigcry: Hee Celien, ik voel er niet meer zoveel voor KingChris te spammen :( want hij negeert het toch. En ik ben bang nu onderhand lelijk te gaan doen in een mail terwijl ik aardig moet blijven. MOET AARDIG BLIJVEN :bigcry: Och, als ie nou eens iets zou laten weten :\
October 27, 201114 yr Oh, dan ben ik toch niet alleen. Stom dat het niet wilt lukken, het zijn die tickets naar Keulen die ik wil, en ik geraak niet verder GRR HLN maakt wel vaker fouten, ik noem het altijd de grootste roddel/pruts-krant van het land :p Maar in dat artikel 'telkens we een album uitbrengen' zie ik nu niet direct een fout staan.
October 27, 201114 yr Iemand trouwens al tickets voor Antwerpen ontvangen? Ze zouden toch 1 van de dagen moeten toekomen. Ik wacht er vol spanning op :D
October 27, 201114 yr Ik zie ook nergens 'vind ik leuk' staan :( rechtsboven wel een link naar een artikel met ernstige spelfout: http://www.hln.be/hln/nl/11616/Coldplay/article/detail/1339453/2011/10/26/Chris-Martin-Zelfmoordneigingen-telkens-we-album-uitbrengen.dhtml Telkens als we een album uitbrengen! :whip: Ook is dit artikel een :bigcry: Hee Celien, ik voel er niet meer zoveel voor KingChris te spammen :( want hij negeert het toch. En ik ben bang nu onderhand lelijk te gaan doen in een mail terwijl ik aardig moet blijven. MOET AARDIG BLIJVEN :bigcry: Och, als ie nou eens iets zou laten weten :\ ik ook ni meer hoor, kheb een mail gestuurd en een hoop PM's dus als em ni reageert gevek het echt op ze HLN behoort samen me Dag Allemaal tot de grootste onzin van het land :blank: nee Nikki ik heb nog geen tickets aangekregen, Elbow hangt tegen het prikbord maar Coldplay is in geen kilometer te bespeuren :P
October 28, 201114 yr ^ Jaaaaaaaa :D Hahaha, okay, HLN is rubbish, dat verklaart een hoop. Het bericht dat ze geven is rechtstreeks vertaald uit het Engels maar geen bronvermelding, daar wringt de schoen al. Daarnaast staan er kromme zinsbouwen in en uitdrukkingen/woorden die alleen in het Vlaams genuttigd worden en geen ABN zijn. bv. 'panikeren' is naar mijn weten geen correct Nederlands :P (in paniek raken) en je maakt je zorgen over iets, niet om iets. 'Maar eens het album uit is' zou moeten zijn 'maar als het album eenmaal uit is' [/taalnazi]
October 28, 201114 yr nee Nikki ik heb nog geen tickets aangekregen, Elbow hangt tegen het prikbord maar Coldplay is in geen kilometer te bespeuren :P[/color]ha ha :p Ocharme Elbow, als ge ze ziet optreden met een punaise in hunne kop, weet ge waarom! Is Coldplay hun album al uit ? :uhoh:Maar ja gij :D vanaf de 24ste officieel (maar de 21ste lagen ze al in de winkel denk ik) bv. 'panikeren' is naar mijn weten geen correct Nederlands :P (in paniek raken) en je maakt je zorgen over iets, niet om iets. 'Maar eens het album uit is' zou moeten zijn 'maar als het album eenmaal uit is' [/taalnazi]Nee is dat geen ABN, wist ik niet? Ik denk dat er niemand in België is die in paniek raken gaat gebruiken ipv panikeren. Dat is toch raar eigelijk, het is dezelfde taal, maar wordt zo anders gebruikt tussen belgen en nederlanders :)
October 28, 201114 yr Ja, hahaha, de Belgen die ik ken komen altijd met woorden op de proppen die ik niet ken. Soms kan ik uit de context halen wat ze bedoelden, maar meestal moet ik gewoon vragen wat het betekent en dan zegt de dame meestal "Wa?!? Das geen proper Nederlands???" oprecht verbaasd dat het niet bekend is in Nederland. Zoals de woorden 'kuisen' (schoonmaken), 'keren' (vegen) , 'malchance' (pech), 'frigo' (koelkast) of 'panikeren' :P Al zijn er een paar woorden (zoals saggeren, tas, tut of nagel) die ik wel nuttig/ken omdat ik opgegroeid ben in Tilburg en daar gebruiken ze ook Belgische woorden die de rest van Nederland niet kent :D - Mag dan toch een beetje in het Belgen forum posten toch? :P
October 28, 201114 yr Haha, natuurlijk, the more the merrier he. Nu moet ik toch wel effe vragen wat 'saggeren' betekent, want dat ken ik niet :p
October 28, 201114 yr Oh :shame: mischien is het dan ook niet Vlaams. Saggeren als in mopperen/zeuren?
October 28, 201114 yr Oh :shame: mischien is het dan ook niet Vlaams. Saggeren als in mopperen/zeuren?ah ja, dan zou ik eerder zagen gebruiken :p
October 28, 201114 yr Is Coldplay hun album al uit ? :uhoh: nee we hebben het over MX pt1 da superslecht is tot pt2 uit is :blank: ha ha :p Ocharme Elbow, als ge ze ziet optreden met een punaise in hunne kop, weet ge waarom! ja kdenk dak togis sorry gen zegge tegen Guy :p
October 29, 201114 yr ^:D Ook al van de partij Celien? Ik ben hier opt werk :( gelukkig mag ik binnen drie kwartier naar huis!
October 29, 201114 yr :nod: heel veel plannen zelfs : dezen avond ruiterbal, morgen mosselfeest vd judo maandag boekenbeurs van woensdag tot vrijdag 3-daagse met JAC en zaterdag Elbow en tussendoor nog voort school doen
October 29, 201114 yr JAJAJAJAJA tmaakt mij zelfs niks uit da ons ma opt balkon wilt gaan zitten :P oftewel terug op ong dezelfde plaats as Editors of aan de zijkant vant podium :P (nu zitten is omda ze zegt van 'Kheb mij al moette opoffere me RW en dan in december gagek wss we van da zijn :p) kweet het morgen word verschrikkelijk grappig rond 8 uur in Lille en IEDEREEN ga vandaag uit :lol:
November 2, 201114 yr i need one more email to be 100% sure. but im already looking for a place to stay. my semester starts on january 28th at the monent i can't wait for it. excited. but i know that somewhere in december i will stop eating and die because of the stress :lol:
November 2, 201114 yr oh cool, how great! Where will you be studying and what major? Best of luck :nice:
Create an account or sign in to comment