January 2, 201214 yr i'll be there on 22nd of january...not soon enough :blank: gonna give another party in spring holiday then for you :lol:
January 3, 201214 yr awwww how nice of you :hug: :hug: it'll be a party for all my online friends that will come :awesome: oh en nog een gelukkig nieuwjaar allemaal :nice:
January 3, 201214 yr Gelkukkig nieuwjaar iedereen, hopelijk niet te zat? Trouwens, ik heb vandaag de pop-up gezien in de mediamarkt voor 59.90€. Das minder dan via de online shop dus als je hem wilt...
January 3, 201214 yr Yep idd, en ze lagen er vroeger dan dat ik de mijne ontvangen had via de post. Ik moest toch effe vloeken
January 3, 201214 yr Echt he ! Ik heb hem online gekocht omdat ik dacht: sommige winkels zullen hem wel hebben maar dan duurder en in beperkte oplage, ik ga er nooit aan geraken. Nee hoor: goedkoper! en er waren er zeker nog 20
January 16, 201214 yr Ja he :) Heb zelf niet veel tijd meer om er op te zitten, kom af en toe wel eens piepen!
January 16, 201214 yr AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGG GGGGGGGG :bigcry: :bigcry:*hysterisch gejank van een gekwetse Sherlockian die zot weel goesing heeft om Mark Gatiss en Steven Moffat een djoef op hun muil te geven*
February 26, 201214 yr effe de thread redden, stond bijna op de 2e pagina :p Alles goed met iedereen voor de rest?
September 2, 201213 yr :curtain: Amai, het is precies lang geleden dat er hier nog iemand is geweest... Iedereen een toffe vakantie gehad?
November 15, 201213 yr wij hadden - een hond ralf (toen ik 1 was is die doodgegaan) - een kat 'ceriel' (wegelopen) - een hond 'rex' (heeft mijn broer gebeten en die hebben we dan maar wegedaan) - een kat 'feliex' (overreden) - een kat 'poepoes' (hebben we nu al 11 jaar) (vorig jaar overleden) - een paar vissen (na 5 maanden dood) - kippen (de laatste is 2 jaar geleden dood gegaan) - een kat Minne (na een half jaar overreden :bigcry:) - een kat Dex :dazzled: voila de lijst in weer inorde
December 26, 201213 yr wow serieus zo lang en denken dat het gisteren 3 jaar geleden is dat ik mijn account hier aangemaakt heb
December 26, 201213 yr iedereen leuke kerst gehad? kwil wel weer die gif posten maar misschien zijn jullie het ook al beu dat ik nogal in gifs praat tegenwoordig :P
Create an account or sign in to comment