November 29, 201510 yr So I'm new in here, I'm Emma, 16, from Finland. I've been loving coldplay for that long time, that I can't remember how long exactly xb Waiting for the tour! My first and hopefully not last. See you in Stockholm then C:
November 29, 201510 yr Hei Emma, tervetuloa coldplayingissa! Oletko Suomesta? On loistavaa, Suomi on todella kaunis ;) Anteeksi, mun suomenkielini en ole tosi hyvää ;)
November 29, 201510 yr Author Hei Emma, tervetuloa coldplayingissa! Oletko Suomesta? On loistavaa, Suomi on todella kaunis ;) Anteeksi, mun suomenkielini en ole tosi hyvää ;) Kiitos! :3 Ja kyllä olen Suomesta :b Suomi on ihana ❤ Ja hah hyvinhän tuo suomenkieli sinulta sujuu ;3
November 30, 201510 yr Author Welcome to the site! Hope you enjoying the new album and era ☺ Thank you I will
Create an account or sign in to comment