June 11, 200620 yr Author Oui, c'est Nadal qui a gagné, Lars :) Je ne suis pas allée en cours Lundi car mes derniers cours avant mes examens ont eu lieu Samedi 3. Mais aucun élève n'est allé en cours Lundi 5. Le Lundi de Pentecôté était férié pour la moitié de la France :p Marc, je ne pense pas avoir besoin de PMA pour la philo !!! :p Par contre, en géographie, ça peut servir :nice:
June 11, 200620 yr Oui, c'est Nadal qui a gagné, Lars :) Je ne suis pas allée en cours Lundi car mes derniers cours avant mes examens ont eu lieu Samedi 3. Mais aucun élève n'est allé en cours Lundi 5. Le Lundi de Pentecôté était férié pour la moitié de la France :p :nice: Vive la France! Tu as encore images de Londres avec Steph? :nice: J'ai regardé les deux images et elles sont très belles. Hey Flo! ^^
June 11, 200620 yr Author :nice: Vive la France! Tu as encore images de Londres avec Steph? :nice: J'ai regardé les deux images et elles sont très belles. Hey Flo! ^^ Non, c'est elle qui a toutes les autres photos et je ne sais pas quand elle sera de retour :( J'ai seulement des photos de l'aquarium, particulièrement de requins, de tortues et de raies, mais rien d'autre ! Je suis impatiente de voir les autres photos !! Et toi ? Tu n'as toujours pas posté d'autres photos de toi ! ;) "Vive la France" ?! Je n'en suis pas si sûre :p Hi Flo !:)
June 11, 200620 yr Non, c'est elle qui a toutes les autres photos et je ne sais pas quand elle sera de retour :( J'ai seulement des photos de l'aquarium, particulièrement de requins, de tortues et de raies, mais rien d'autre ! Je suis impatiente de voir les autres photos !! Et toi ? Tu n'as toujours pas posté d'autres photos de toi ! ;) "Vive la France" ?! Je n'en suis pas si sûre :p Hi Flo !:) Pardon, je n'ai pas encore des photos de moi à mon ordinateur. :( Mais je te promise que tu verras images de moi à Berlin. :) Hehe bedofroses, I think I haven't met you either. :nice: Do you often visit this forum here?
June 11, 200620 yr Author Pardon, je n'ai pas encore photos de moi en mon ordinateur. :( Mais je te promise que tu verras images de moi à Berlin. :) Yayyyy ! :D
June 11, 200620 yr D'ailleurs est-ce que tu me compris? :P Je pense que ce n' est pas une bonne idée de parler en francais. :nice:
June 11, 200620 yr i do....bit not in this special thread :laugh4: so anything about you...how old are you etc....erm yea lol
June 11, 200620 yr Author Sure I understood you !! You barely make mistakes ;) There were a few, but your French is fantastic !! :)
June 11, 200620 yr Hey Juli! Bedofroses, I feel like 18, but I'm already so old. :( Ah, good to hear it Ophelie! It makes me a bit proud lol! :D So, maybe I can plan another trip to Paris. I thought I already forgot so many French words. :P
June 11, 200620 yr Author Hey, you CAN be proud ! It's good, really good :) If you come to Paris, tell me when, I so wanna meet you !!! You seem so nice :nice:
June 11, 200620 yr Juli, I'm fine, what about you? Do you enjoy the victory of your nation today? :nice: You are from Mexico, right? ;) Hehe thanks Ophelie, I really want to meet you and also Steph, Kara, Mark and all the other people here. We have to think about a meeting somewhere in Europe. :D
June 11, 200620 yr Juli, I'm fine, what about you? Do you enjoy the victory of your nation today? :nice: You are from Mexico, right? ;) Hehe thanks Ophelie, I really want to meet you and also Steph, Kara, Mark and all the other people here. We have to think about a meeting somewhere in Europe. :D Yes - maybe somewhere in "Cheeseland"!!:P
June 11, 200620 yr Author Yeah, we have to !! I'm so happy I've already met Steph, she's just adorable :) And I don't doubt you must be as adorable as her :nice:
June 11, 200620 yr Author Yes - maybe somewhere in "Cheeseland"!!:P Cheeseland is France ? :p I thought it was Frogland !
June 11, 200620 yr Juli, I'm fine, what about you? Do you enjoy the victory of your nation today? :nice: You are from Mexico, right? ;) Im good thanks :D well tought i did enjoy the victory of mexico im not from there hehe im from the england :P but yes ! go mexico ! ;)
June 11, 200620 yr I also thought about a meeting somewhere in the Netherlands. It's between Great Britain and Germany and France isn't far away of Holland either. :) Hey Therese! Hm, sorry Juli, I don't know why I thought you're living in Mexico lol. :D
Create an account or sign in to comment