Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2-Jul-2009: Main Square Festival, France - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

Featured Replies

^Haha good point :P

You know what, you're kinda smart ! :D They said : no plastic or glass bottles, but not carton ! :smug:

Thanks for the idea !

• Replies 975
  • Views 69.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

We all have to get to front row then to get water from the security! :)

Haha, no problem Perrine, glad to have helped you :lol: Now let's hope they don't steal them.

Begging the security guys for water is also a good plan! Wear white shirts, "spill" some water on them and they might give you lots of water... :P

We have the serious problem guys, plastic bottles aren't allowed, and it's so hot in Arras !

So... buy a bottle 10euros or die before the conert starts, that's the question :P

you're serious :stunned:

this is so dumb they want you to die i think

it's becoming more serious than airports hahah:lol:

lol nikki

j'ai finalement eu le temps de prendre quelques photos :P

ceux qui veulent attendre demain ne cliquent pas :lol:

photo083x.th.jpg

photo082a.th.jpg

photo081v.th.jpg

photo079k.th.jpg

photo078z.th.jpg

photo077.th.jpg

Oh nice pictures, thanx! :) Now i have a slight idea of what to expect.

You're all gonna be at the right side of the stage, right? I don't wanna be looking for you at the wrong side of the stage

woow amusez vous bien là bas :bigcry:

lol nikki

j'ai finalement eu le temps de prendre quelques photos :P

ceux qui veulent attendre demain ne cliquent pas :lol:

:dance: MERCIIIII!!!!

Oh nice pictures, thanx! :) Now i have a slight idea of what to expect.

You're all gonna be at the right side of the stage, right? I don't wanna be looking for you at the wrong side of the stage

some said that we should meet each other at the right side, so I will follow the group :lol:

sur l'une des photos on peut voir des pictogrammes, dont un interdisant les drapeaux et les bannières :\ j'espère que vous pourrez quand même prendre les votre avec vous

chavi est déjà à Arras si j'ai bien suivi ?

Les bouteilles d'eau ne sont pas autorisees, mais les brumisateurs d'eau oui selon leur site (assez ridicule qd meme c'est un projectile)

et l'entree des Coldplayers c'est bien l'entree "rue Paul Perrin" vrai ? Ou c'est un peu des deux?

Simpa les photos merci!

Les bouteilles d'eau ne sont pas autorisees, mais les brumisateurs d'eau oui selon leur site (assez ridicule qd meme c'est un projectile)

et l'entree des Coldplayers c'est bien l'entree "rue Paul Perrin" vrai ? Ou c'est un peu des deux?

Simpa les photos merci!

si les brumisateurs sont autorisés je vais faire des stocks :laugh3:

mais ça fait des projectiles plus précis et douloureux qu'une bouteille en plastique, mais bon...

à ce que j'ai compris, tous les coldplayers se rejoignent rue Paul Perrin

;)

We have the serious problem guys, plastic bottles aren't allowed, and it's so hot in Arras !

So... buy a bottle 10euros or die before the conert starts, that's the question :P

Il existe des sortes de bouteilles en tissus avec une paille en plastique pour faire du ski de fond par exemple. Vous trouvez ça chez Decathlon ou dans des magasins de sport. Les gens boivent de l'eau en faisant du sport. C'est pratique. Je n'en ai pas mais j'en ai souvent vu. Je suis sûre que c'est autorisé. Dans d'autres salles de concert on peut prendre une bouteille mais sans le bouchon. Il suffit d'avoir un bouchon dans sa poche pour le remplacer.

Merci pour les photos shini ! :thumbsup: En tout cas le cadre est très sympa !

Il existe des sortes de bouteilles en tissus avec une paille en plastique pour faire du ski de fond par exemple. Vous trouvez ça chez Decathlon ou dans des magasins de sport. Les gens boivent de l'eau en faisant du sport. C'est pratique. Je n'en ai pas mais j'en ai souvent vu. Je suis sûre que c'est autorisé.

je vois de quoi tu parles, mais ça va être chaud :\ , il n'y a qu'un seul magasin de sport en centre ville, et il est pas très grand :(

mais ça se tente :D

edit: de rien pour les photos ;)

bon concert à ceux qui y vont profitez bien

:confused:so is it starting yet?

Exactly 24 hours until Coldplay are expected to go on stage! :)

I forgot this photo :rolleyes:

photo080v.th.jpg

Rectification : crème solaire pour le début d'après-midi mais aussi parapluie. Je viens de voir la météo. Prenez-en un ou un k-way plutôt.:dozey:

Here are some tweets which came in from Chavi (who's already there with Carla):

RT @ChavisToaster http://yfrog.com/0e7a1xj CP staff is here!!! Freaking out OMG!!!!!!!!

RT @ChavisToaster Jacky, Matt and lots roadies are also here. Check out the trucks http://yfrog.com/5iwakjj

they should say that they were there, I'm very close to the place lol

Bonsoir Tous le Monde....

le live s'annonce super a ce que je voit

Merci bicouuuu pour les photos Aurélien ! :nice:

Mais il va faire beau demain ! C'est quoi cette histoire de K-way ? ^^

Bon... à demain les gens ! :dance: