March 31, 200917 yr Hi everybody...i'm a italian fan of coldplay. I'm 14 years old , i love english , music and reading. I play the acoustic guitar and the piano.And i WANT go to LONDON! This site is so beatiful! Bye!! Francesca.
March 31, 200917 yr ciao Francesca, benvenuta!! :) io sono Giada! ho l'impressione che io e te ci siamo già beccate su un altro forum... =P ;)
Create an account or sign in to comment