Everything posted by Li_cold
-
Charlie Brown video is coming - says NME.com
OMG, this is great news!
-
Best Clothing Era?
^ good answer! :lol: Christmas lights outfits were indeed very nice :sneaky: To tell you the truth, I prefer the parachutes/arobtth outfits, when they dressed normal clothes like they wanted. But comparing MX and viva, I guess I pick the first one since the colors now are so bright and cheerful :)
-
Chris and Bono in Amsterdam today (28th November 2011)
Wow, Chris is like stunning :stunned:
-
Zone française
^ ohhh, donc je peux dire: "salut, les gars!" ? ou je should (?) dire seulement "salut, les gens!" ou "salut, tout le monde!" ? Je vais bien, merci! Je suis en train de finalizer (?) mon semestre, donc j'ai beaucoup des choses pour étudier, mais j'espère que j'ai du control pour faire toutes mes tâches! :thinking: Et toi, Raphaele, ça va? Je t'espère au Bresil de nouveau! :nice:
-
Brasil?
Pessoal, o Guillaume está aprendendo português! Vamos ajudá-lo! :)
-
Zone française
Merci, Raphaele! :dance: Je suis très hereux parce que tout le monde ici m'aide! :dance: Comment je peux dire: ...tout le monde ici is helping me? Et est-ce qu'il y a un mot qui est utilisé comment guys? Plaisir de vous rencontrer (?), Angélique! :nice: Et merci! Vous, les françaises, sont très aimables! :hug: Nancy! :kiss: Un bon dimanche pour toi aussi!
-
AROBTTH vs. Mylo Xyloto
Round 1: Politik Round 2: In My Place Round 3: Charlie Brown Round 4: The Scientist Round 5: Clocks Round 6: Daylight Round 7: Green Eyes Round 8: Warning Sign Round 9: A Whisper Round 10: A Hopeful Transmission/Don't Let It Break Your Heart Round 11: Amsterdam A Rush Of Blood To The Head: 9 Mylo Xyloto: 2 Winner: A Rush Of Blood To The Head AROBTTH is kinda incomparable to me :\
-
You know you're addicted to Coldplay when...
they deserve it! :smug: :P
-
Am I the only person totally in love with DLIBYH?
It's my second or thir favorite from the album, I can't decide :P That song is amazing!!!
-
Brasil?
Guillaume! :nice: Hora do português, certo? ;)
-
Zone française
Raphaele!!! Merci!! :hug: Mais je ne parle parle pas! :P Je suis en train d'aprendre! (Does what I've just said really mean what I'm thinking it means: I'm learning? :lol: ) Il y a 1 an que j'ai commencé mes clases, mais je pense que le français est très difficile! :nice: Guillaume, donc je t'aide et tu me aides ;) Si vous pouvez corrigez-moi, j'aimerais! (Is this right? I would love?)
-
What is your favourite Coldplay song today?
death and all his friends - long time since the last time I had heard this one. Brilliant :)
-
Us Against The World - Piano/Guitar Cover
Wow, it's amazing! Both you and your girlfriend really deserved all that clapping! :) And you have beautiful voices!
-
Coldplay interview on CBC - November 17th
^ same here, only the second part :)
-
Coldplay interview on CBC - November 17th
Oh no, too short :\ But it was lovely :nice:
-
Coldplay interview on CBC - November 17th
Awwww, Jonny :heart: Good answer :lol:
-
Zone française
Bonjour, Guillaume! Merci beaucoup pour ta réponse positive! :nice: Pardon si mes commentaires sont très bizarres, j'essaye trouver les mots que je connais! :lol: J'espère l'améliorer! ;) (Merci!) Ohhhh, est-ce que tu parles le portugaise? Très bien!!! :nice: Tu sais indeed (lol, have no idea of this one and google translator doesn't seem to help) des diminutives! :thumbsup: Tu connais Paula? Elle est brésilien aussi et m'a dit qu'un Guillaume du coldplaying had added her (?) au facebook! Si c'est vrai c'est une super coïncidence!
- NUTELLA vs BACON
- hello
-
HI!!!
Shalom, Shira! :nice: Hope you enjoy this board as much as we do :)
-
NUTELLA vs BACON
NUTELLA! Everything gets amazing if you put a bit of it in the middle :smug:
-
Mylo Xyloto or Viva la Vida?
Hmmm, this is difficult. I've always loved really strong and brights colors so the visual effect of MX is really working on me, but I'm not quite sure about the songs. They're different in a way, since VLV songs were something like separate short stories and MX is the opposite idea. But, I guess I'd pick MX... The songs are brighter and happier thought :)
-
Is there anybody from Lithuania?
I'm sorry to appear here out of nowhere but I just wanted to say that your language is sooo cool though I have noooo idea at all of what you're saying :P Totally different from everything I've already seen! :) PS: muzica, your avatar is amazing! :nice:
-
Zone française
Bonjour, le gens! Je m'appelle Livia et je suis une étudiante en français. Je voudrais pratiquer un peu, est-ce que je peux parler avec vous? Pardon pour mon terrible français, j'espére qu'il meilleur (c'est correct cette phrase? :P) Raphaele (:kiss:) c'est l'unique personne que je connais ici, mais heureusement je vais connaître plus de personnes. Bonne, c'est tout. Au revoir! :nice:
-
Brasil?
Bem-vinda novamente, Larissa, e bem-vinda, Daniela! E Belo Horizonte, serve? :P