Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Geen weekendkaarten kunnen krijgen... Maar ik ga in elk geval naar Arcade Fire.

 

Maar dat is ook heel leuk!

 

Tash, wat ga jij doen met jou forum kwaliteiten (serieus!!) als coldplaying er niet meer is?

 

Geen idee...

Link to comment
Share on other sites

Totale gekte, Pinkpop. Maar de lineup is ook niet normaal.

 

Maar dat is ook heel leuk!

 

Jazeker, wil al zo lang naar Arcade Fire! Maar ik ging nog iets liever naar de Stones. Ik ga nog wel wat op Marktplaats snuffelen. Ben bang dat het de laatste kans is om die ouwe lui te zien. Hoewel, Keith Richards schijnt het eeuwige leven te hebben...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Arcade Fire drie jaar geleden in Arras gezien, het was echt geweldig!

 

Het misschien de laatste kans om de Stones te zien maar het Glasto optreden van vorig jaar viel me eigenlijk best tegen (ter verduidelijking, ik zat thuis op de bank :p), Keith liep voor mijn gevoel aleen een beetje heen en weer op het podium zonder daadwerkelijk iets te doen. Maar ik ga zeker kijken als het uitgezonden wordt!

Link to comment
Share on other sites

Man, Marktplaats is een slagveld met die Pinkpopkaarten. Je wilt niet weten wat een prijzen mensen vragen.

 

Wow Tash, dat moet heel vet zijn geweest!

Ik vond Glasto wel een goed optreden en ze hebben veel sterkte nummers. Keith is een machtige kerel. Heb z'n boek gelezen, hilarisch. Als we 40 jaar geleden leefden was ik een Stonesmeisje geweest denk ik. Op tv kijken zou echt te zuur zijn...

 

^Gefeliciteerd!

Link to comment
Share on other sites

Pas op met Marktplaats, er zullen heel veel mensen zijn die valse kaarten verkopen. Er zal waarschijnlijk nog wel een resale zijn, al zullen er dan niet bizar veel kaarten beschikbaar zijn.

 

Arras was gaaf! Vooral omdat The National en Arcade Fire ook samen op het podium stonden. Jammer genoeg heb ik Arcade Fire daarna niet meer live gezien.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik heb inmiddels mijn hoop gevestigd op de Stones in Düsseldorf, vanmorgen aangekondigd. Marktplaats is inderdaad eng, ben al een keer eerder opgelicht en nu is het helemaal een chaos. Was graag naar Pinkpop gegaan, staan veel goeie bands, maar ik zit ook met m'n gezondheid en weet niet of ik zo'n weekend vol kan houden.

 

Oké, wat leuk man. Die dingen moet je gewoon doen je leven, kun je op teren. Dan maar een tijdje op water en pindakaas leven.

Link to comment
Share on other sites

Is dat ook een festival of gewoon een Stones concert? Suuces in ieder geval :nice:

 

Ik ben een paar keer naar Pinkpop geweest als vrijwilliger voor Oxfam maar voor mij was het geen succes (ook vanwege mijn gezondheid). Superlange dagen, weinig slaap, ik was echt kapot na zo'n weekend. En het festival zelf vind ik niet veel bijzonders qua gezelligheid enzo. En kamperen is kut.

Link to comment
Share on other sites

Dank je! Ja een gewoon concert. Als het doorgaat, nu Micks vriendin is overleden... Arme man.

 

Ah ja dat lijkt me zwaar hoor. En toen moest je dus ook nog werken? Wel goed van je.

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje denk ik. In 2011 (met Coldplay) had ik weekendkaarten maar ik ben zondags naar huis gegaan, ging gewoon niet meer. Dus ik had al bedacht dat ik in een hotel wilde slapen dit jaar. Niet bepaald goedkoop, maar een tent trek ik ook slecht.

 

Maar nu ga ik eerst Düsseldorf proberen. Vrijdag is de verkoop.

Link to comment
Share on other sites

Ik las het op Twitter, sad news : (

Er zullen wel concerten gecancelled worden maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze meteen heel de tour cancellen.

 

Per dag moest je 1 shift werken en voor de rest was je vrij om te gaan en staan waar je wilde. Maar die shifts waren iets van minimaal 5 uur ofzo en je had eigenlijk geen moment rust. In 2011 ben ik op maandag naar huis gegaan omdat vanwege gekneusde voeten gewoon geen stap meer kon verzetten.

Een hotel is 100 keer beter, dat hebben ik toen in Arras ook gedaan met een aantal andere mensen van hier. Kamperen vind ik op zich wel leuk maar niet tijdens een festival!

Link to comment
Share on other sites

Ja lijkt me toch ook... Maar het is wel z'n vriendin.

 

Oké, klinkt als een goeie deal maar als je je niet top voelt is het heftig. Ook nog gekneusde voeten, bah. Toch lang volgehouden vind ik.

 

Oh als jij het ook hebt gedaan hoef ik me ook geen luxepaard te voelen. :wacko: Nee kamperen is inderdaad wel leuk, maar niet als je echt goed moet slapen.

Link to comment
Share on other sites

Ik was Hypnofeed tweets aan het bekijken toen ik dit tegenkwam:

 

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p><a href="https://twitter.com/hypnofeed">@hypnofeed</a> Hi! We at 3FM were informed the Hypnofeed webmaster is Dutch, could we get in touch with him? Mail me at t.pisart<a href="https://twitter.com/vpro">@vpro</a>.nl!</p>— Timo Pisart (@timopisart) <a href="https://twitter.com/timopisart/statuses/430683567895871488">February 4, 2014</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...