June 24, 201114 yr ik waarschijnlijk, ik moet nog alles plannen zou er iemand langs gent moeten met de trein ?? Ik vertrek wss vanuit Gent!
June 25, 201114 yr Damn, had eindelijk m'n stem terug na Pinkpop, maar een nachtje Hindu Nights heeft er voor gezorgd dat ik die weer kwijt ben. Hopelijk komt dat tegen donderdag weer in orde.:)
June 25, 201114 yr ^ :awesome: Ik was ook een beetje hees , maar da's nu al weg :p juaaa , tegen donderdag is dat weer perfect !
June 26, 201114 yr Ik vertrek wss vanuit Gent! wel we zouden mss al vanuit gent tesamen kunnen gaan ik heb het eens gevraagd aan mijn pa en hij zou je dan 's nachts ook willen mévoeren naar gent, als ik mij niet vergis had jij dat gevraagd ...
June 27, 201114 yr Hebben jullie al een idee wanneer jullie gaan aankomen? (in het station of aan de weide?) Vanessa en ik spreken om 9 uur af in het station van Leuven. Laat maar weten of we nog op iemand moeten wachten. Anders zien we jullie aan de poorten in Werchter zelf. Nog maar een paar dagen!!! :D
June 27, 201114 yr Hebben jullie al een idee wanneer jullie gaan aankomen? (in het station of aan de weide?) Vanessa en ik spreken om 9 uur af in het station van Leuven. Laat maar weten of we nog op iemand moeten wachten. Anders zien we jullie aan de poorten in Werchter zelf. Nog maar een paar dagen!!! :D aan de weide en ons mama heeft door dat het vroeg vertrekken word :awesome:
June 27, 201114 yr aan de weide en ons mama heeft door dat het vroeg vertrekken word :awesome: [/color] Haha, goed zo! Toffe mama :) Ik stuur sowiezo een berichtje naar jou als we er zijn. Als je voor ons daar bent, stuur je maar eentje naar mij. Dan weet ik dat we je moeten zoeken (zal wel niet zo moeilijk zijn, helemaal vanvoor aan de poorten :p )
June 27, 201114 yr Haha, goed zo! Toffe mama :) Ik stuur sowiezo een berichtje naar jou als we er zijn. Als je voor ons daar bent, stuur je maar eentje naar mij. Dan weet ik dat we je moeten zoeken (zal wel niet zo moeilijk zijn, helemaal vanvoor aan de poorten :p ) ja hoor dik tegen haar goesting om zo vroeg daar te zijn :P zal ik zeker doen :nice: en ook naar Maggy
June 27, 201114 yr 3 dagen :dance: 4 voor Coldplay :awesome: Morgen ga ik naar Leuven , ons tent al gaan klaarzetten enzo ... al wat in de sfeer komen :wacky:
June 27, 201114 yr Oh tof, morgen de tent al klaarzetten :) Zijn de campings al open dan? Of slaap je ergens anders misschien
June 27, 201114 yr onze tv is bekan geprogrammeerd voor op te nemen zaterdag :dance:[/color] Oh, wordt het live uitgezonden? Waarschlijnlijk maar kleine stukjes zeker. Op welke zender? Dan kan ik het ook programmeren. Ik kijk niet vaak tv, dus heb geen idee waar ze het gaan uitzenden. Goed dat ik jullie nog heb :)
June 27, 201114 yr Oh, wordt het live uitgezonden? Waarschlijnlijk maar kleine stukjes zeker. Op welke zender? Dan kan ik het ook programmeren. Ik kijk niet vaak tv, dus heb geen idee waar ze het gaan uitzenden. Goed dat ik jullie nog heb :) op Belgacom tv het staat op de fb v Werchter en ik heb ook al een radio spotje ervoer gehoord
June 27, 201114 yr op Belgacom tv het staat op de fb v Werchter en ik heb ook al een radio spotje ervoer gehoord[/color]Ah super, ik heb digitale tv via Belgacom. Straks eens op fb zien. Thx :)
June 27, 201114 yr Oh tof, morgen de tent al klaarzetten :) Zijn de campings al open dan? Of slaap je ergens anders misschien Ja , we slapen in Leuven , in iemand z'n tuin :p beuh , Ik heb telenet :( Maar op Jim hebben ze 'festivalitis' met elke dag een beschrijving van Werchter ' :awesome: En op canvas ook heb ik gehoort
June 27, 201114 yr Ah super, ik heb digitale tv via Belgacom. Straks eens op fb zien. Thx :) graag gedaan Ja , we slapen in Leuven , in iemand z'n tuin :p beuh , Ik heb telenet :( Maar op Jim hebben ze 'festivalitis' met elke dag een beschrijving van Werchter ' :awesome: En op canvas ook heb ik gehoort zo cool gewoon in de tuin slapen :D sucks jup das waar, maar een beschrijving blijft een beschrijving en ik weet niet of canvas ook het hele concert gaat uitzenden :\
June 27, 201114 yr Meestal worden inderdaad maar een paar nummers gespeeld en zeker niet het hele optreden.
June 28, 201114 yr kheb 'm gehad , kzal je subiet een berichtje sturen Celien ! ;) Jep de tent staat , geklemt tussen een Boom en de haag , :lol: omdat het enorm zou onweren ;) Twas een van de LASTIGSTE dagen ooit ! Fuck , die mensen wonen gewoon op nen berg ! :stunned: Fucking 35 graden ,en efkes de héle dag op en af gefiets phieeeeuuuuw nu ben ik toch wel even blij dat ik thuis ben ! :p Maar kheb er wel zin in ! :wacky:
June 28, 201114 yr ik heb meer stress dan zin op dit moment :dizzy: maar vant moment dak daar ben gaat da wel over zijn :wacko: