September 21, 200916 yr Yea Ainsley she might live pretty close to you since you both live in Sweden!
September 21, 200916 yr Välkommen, hoppas du trivs här! Oh Josh :lol: What is it with you and Sweden? :dozey: Me.
September 21, 200916 yr HEJ SVENSK! :dance: Välkommen! Shit vad roligt med en till svensk! :D Hoppas du kommer att trivas här! Jag heter Sof förresten! ^^
September 21, 200916 yr :dance: hur många svenskar är vi här nu? 4 eller fler? Jag känner bara till fyra! :p
September 21, 200916 yr Hm, jag vet faktiskt inte. Det finns nog många fler än så, men det är inte många som är aktiva!
September 21, 200916 yr Author Härligt att se att jag inte är ensam svensk här då! :) Hade ju inte varit något problem, men ändå ;)
September 22, 200916 yr Author Thanks a lot everyone! Looks like I'm going to get along with you very well :)
September 23, 200916 yr Hm, jag vet faktiskt inte. Det finns nog många fler än så, men det är inte många som är aktiva! Ja, det borde det ju göra! Men var synd att inte fler är aktiva! Fast nu blir vi mer unika! :D Härligt att se att jag inte är ensam svensk här då! :) Hade ju inte varit något problem, men ändå ;) Vi svenskar får ju hålla ihop! :D Nr började du lyssna på Coldplay? :)
September 23, 200916 yr Author I nian, för...snart tre år sedan! Om jag har räknat rätt. Förutom Clocks och Fix You och Talk och Speed of Sound som jag förmodligen hade hört innan så var det ingen mindre än Swallowed In The Sea som jag föll för först och sen kom Fix You :D tack vare markus fagervall i idol! Antar att ni var på Stadion för 32 dagar sedan? <3
September 28, 200916 yr I nian, för...snart tre år sedan! Om jag har räknat rätt. Förutom Clocks och Fix You och Talk och Speed of Sound som jag förmodligen hade hört innan så var det ingen mindre än Swallowed In The Sea som jag föll för först och sen kom Fix You :D tack vare markus fagervall i idol! Antar att ni var på Stadion för 32 dagar sedan? <3 Självklart! Underbart, magiskt, fantastiskt, oförglömligt...
Create an account or sign in to comment