Jump to content
🛒 SHOP THE NEW CHRISTMAS LIGHTS COLLECTION 🛒
Nick4Chris

Post piccies of the sexy Mr Berryman..

Recommended Posts

^ That's from the Bizzare Festival DVD, Lore uploaded it in MM section. :D

Good girl :)

Nah, I'm just lucky those words were in my very slim French vocabulry! :goofy:

 

101189g.jpg

 

Anyone noticing the theme of my photos tonight? Bahaha! :wacky:

Share this post


Link to post
Share on other sites
if there's a huge version of that one^, then why isnt there a huge version of this one? :mean:

 

Band054_2_2.jpg

I NOT HAZ IT! :bigcry:

doesnt his face look just absolutely marvelous in that pic? :o

Perfect complexion...the bastard! :P *jealous*

 

guy1vi4.jpg

 

Oooh, this pic says "©Rupert Berryman", maybe it's taken by Guy's dad! :surprised:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I NOT HAZ IT! :bigcry:

 

Perfect complexion...the bastard! :P *jealous*

 

guy1vi4.jpg

 

Oooh, this pic says "©Rupert Berryman", maybe it's taken by Guy's dad! :surprised:

 

the pic i have of that doesnt have that written! :stunned: so ive never seen that! It is very possible that his dad took that pic ! :surprised:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I NOT HAZ IT! :bigcry:

 

i know right! :bigcry:

i cant remember who found that big one, but i wonder if they could also find the big version of that smaller one.

 

Perfect complexion...the bastard! :P *jealous*

 

guy1vi4.jpg

 

Oooh, this pic says "©Rupert Berryman", maybe it's taken by Guy's dad! :surprised:

 

ooo! :wacky:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww, I wanna see the Berrymans, & thank them for contributing to the blissful existance of their elder son! :wacky:

 

Lame...meh! :sad:

 

pic20z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

From R#42's blog:

 

Nettie.jpg

 

Nothing could make her happy more than this...thank you, Coldplay. :nice:

Share this post


Link to post
Share on other sites
From R#42's blog:

 

Nettie.jpg

 

Nothing could make her happy more than this...thank you, Coldplay. :nice:

 

:nice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been gone ALL DAY AND NIGHT sheesh what have i missed ? Plenty by the looks of it :stunned:

 

 

yah, i know what you mean

 

well hell, he should just get a completely see-through shirt. or no shirt at all.

yay for your concert in 9 days! mine's in a few weeks. :D

 

:lol:

 

O damn! :dead: I'd cheer for that shit too!

 

 

 

:inquisitive: your meeting Erick? Im so sorry Jenn!:laugh3:

 

haha :lol:or uhoh :uhoh:.... am I going to regret this :P

 

:cry: feel better Lauren. aww dont be sad :hug:

 

 

 

 

Wait? What idea did u decide for your sign??!! :dance:

 

It's almost done, I did my own little play on the song titles, when it's done I'll post a pic :)

 

My absolute pleasure.

 

It's okay, same here.

I was too busy with my high school (high school here is very hard & retarded!), so I didn't have time to read more about Coldplay or any other band.

 

Bitch ass is great! :lol:

We still need to work on something that starts with "Site Crash" initials, Jenn! :sneaky:

 

:laugh3:

& SQUEEE for your show! :D

 

Young Guy!!!

*puts the younGuy fantasy look on face*

 

hotvneck.jpg

 

:pleased:

 

i can think of something...vulgarish

 

shit cunt? or stupid cunt, or if we dont want to be cussing, :shy:, stupid cow. :D

personally i like stupid cow :wacky:

 

 

 

 

oi. SO SEXY! i just want to rub my hand on his buzz :wacky:

 

Hahaha stupid cow, that bitch shows up daily doesn't she :D

 

and of course, along with the Stupid Cow comes Mr. Dan Punkass, that bastard. *shakes head*

 

:lol::lol:

 

From R#42's blog:

 

Nettie.jpg

 

Nothing could make her happy more than this...thank you, Coldplay. :nice:

 

:cry::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

younguy.gif

 

:cheesy:

 

guysparks.jpg

 

snapshot20090609140419.jpg

 

Young Guy!!! :wacky: I just wanna hug him!! :love::heart:

 

101189g.jpg

 

 

OMG!! I always wanted a bigger/better/without water-maks version of this one!! Thanks Ab!!! :kiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:curtain:

who dont want to hug him?:lol::hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:curtain: hey girls!! Love young Guy :sweatdrop:

random question does anyone know why young Guy used to wear that silver ring ?

2. part 2 of my pic spam is coming up btw love the Cow idea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...