February 24, 200620 yr Sattuiko kukaan lukemaan tämän aamun Nyt-liitettä? Siellähän on aina se identtiset kaksoset-kuvajuttu... Tänään siellä oli Chris Martin ja Mikä Myllyllä :D Oli niissä aika paljon samaa näköä, en oo ennen tullu ajatelleeksikaan... Niin, Brit Awardseja näytetään ainakin sunnuntaina 26.2. (siis tänä sunnuntaina) kakkosella klo 23.00... täytyypä laittaa nauhalle, kun en varmaan jaksa valvoa :P Nic, you're not here anymore... :(
February 24, 200620 yr Sattuiko kukaan lukemaan tämän aamun Nyt-liitettä? Siellähän on aina se identtiset kaksoset-kuvajuttu... Tänään siellä oli Chris Martin ja Mikä Myllyllä Oli niissä aika paljon samaa näköä, en oo ennen tullu ajatelleeksikaan... Heh, on juu, kun nyt rupeaa miettimään :D :lol:
February 24, 200620 yr Voi voi tota curlingia.. toivottavasti käy paremmin jääkiekossa illalla :) ja on toi hopeamitali kyllä tosi hyvä juttu :) Kanada ansaitsee voittonsa
February 24, 200620 yr kyllä ne kanadalaiset pelas paljon paremmin... no jääkiekossa voitetaan toivottavasti sentään... :smiley:
February 24, 200620 yr yaaaaaaaa i love that language :P and i can't understand any word :lol: good! I like this language too! :P
February 24, 200620 yr sooo: Hei, mitä sinulle kuuluu ?? Well as i can see, finnish likes double letters :P and what about tenses?
February 24, 200620 yr mitä sinulle kuuluu means how are you doing at the moment if that's what you meant... :/
February 24, 200620 yr still here Nic? :P I'm sorry I didn't see your post earlier... :embarrased: i'm back :D don't know this is finnish ... darn hard language i'd say :lol:
February 25, 200620 yr oho, oonkohan minä ollu ihan sokkee kun en oo tämmöstäkään huomannu aikasemmin :D kaipa sitten. Suomi jyrää olympialaisissa(no ainakin jäkiksessä :P ) Mitäs teille muille kuuluu,minä siis oon Roosa alias rolle kuopiosta että terve vaan :D Jeps,huomaa kyllä että kello alkaa olla puol kolme..
February 25, 200620 yr Niin ja jos ette oo vielä huomannu niin huomenna (su 26.2.) Yle tv2:lta tulee Britsit ja ohjelmatiedoissa ainakin lukee että coldplaytakin olis tiedossa,ainakin Square one. niin siis huomenna alkaa klo 23.00 ja loppuu 00.40. Että kahtokaahan ;)
February 25, 200620 yr Heippa Roosa :) juu, eilen oli hyvä päivä olympialaisissa.. poutiaisen hopea, curling-hopea ja sitten vielä toi lätkän loppuottelupaikka :) me like it Toivottavasti mä en nyt sit unohda kattoo noita Britsejä.. vähän kyllä harmittais.
Create an account or sign in to comment