Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos


Recommended Posts

Haha ja jag håller med, det är lättare att ta det på svenska =)

 

Hm, jag vet inte riktigt.. det kan ju inte direkt vara någon som går runt och kollar när man väl är inne, tycker man ju :) och det brukar inte vara mycket folk utmed sidorna på innerplanen så om man går utmed dem och sedan försöker trycka sig inåt mitten därifrån så tror jag det är lättare att komma långt fram. istället för att trycka på i mitten.. haha, oj det blev otydligt men hoppas du förstår vad jag menar :)

 

Man kan kanske komma dit flera timmar för tidigt och ställa sig i nån form av kö (?) och vara liksom först när de börjar släppa in folk?

Jag har aldrig varit på nån konsert i en så stor arena förut så det där kanske lät dumt :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej klart det inte låter dumt, det är ju det som är det självklara. Men ag var på en konsert i helgen och genom att gå utmed sidan och sedan horisonellt mot mitten så kommer jag väldigt nära scenen och väldigt lång fram.. men hoppas du får bra plats hur du än gör =)

Link to comment
Share on other sites

Jag är så nervös och förväntansfull nu! Några speciella låtar ni hoppas få höra?

 

hur länge ska ni kö? :)

Jag vet inte riktigt. Inte så länge. Det får bli som det blir.

so you are the next ones, people!

 

enjoy the concert:nice::dance:

Thanks Ed!

Link to comment
Share on other sites

Jag ska sova nu och imorgon så ska jag gå i skolan och sen direkt ta ett flyg till Stockholm. Vi syns på Lördag och nu får vi vara en väldigt bra publik! Min första konsert, så nu får den vara perfekt, haha. Hoppas jag får tag på en LRLRL, några fjärilar och kanske någon spellista eller annat. Hejdå alla! <3

Link to comment
Share on other sites

i. hate. myself.

was of course going to go to the concert today, bought tickets last fall, and have been looking forward to it ever since. i don't live in stockholm, so was gonna take the train from my city today at 10. guess what happens? i wake up, at rougly five past 10. so, i missed the train, and i'll miss the concert...

but... i still have wembley.

Link to comment
Share on other sites

i. hate. myself.

was of course going to go to the concert today, bought tickets last fall, and have been looking forward to it ever since. i don't live in stockholm, so was gonna take the train from my city today at 10. guess what happens? i wake up, at rougly five past 10. so, i missed the train, and i'll miss the concert...

but... i still have wembley.

Oh noooo!! :o

That happened to me with an exam...

 

There MUST be a way to get there!

Are you trying to find another way?

Like Ian said - There's still enough time!

 

Go go go!!

Link to comment
Share on other sites

i. hate. myself.

was of course going to go to the concert today, bought tickets last fall, and have been looking forward to it ever since. i don't live in stockholm, so was gonna take the train from my city today at 10. guess what happens? i wake up, at rougly five past 10. so, i missed the train, and i'll miss the concert...

but... i still have wembley.

 

You're kidding!!NO!:shocked2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...