Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

22-Aug-2009: Olympic Stadium, Stockholm - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos

Featured Replies

Haha ja jag håller med, det är lättare att ta det på svenska =)

Hm, jag vet inte riktigt.. det kan ju inte direkt vara någon som går runt och kollar när man väl är inne, tycker man ju :) och det brukar inte vara mycket folk utmed sidorna på innerplanen så om man går utmed dem och sedan försöker trycka sig inåt mitten därifrån så tror jag det är lättare att komma långt fram. istället för att trycka på i mitten.. haha, oj det blev otydligt men hoppas du förstår vad jag menar :)

Man kan kanske komma dit flera timmar för tidigt och ställa sig i nån form av kö (?) och vara liksom först när de börjar släppa in folk?

Jag har aldrig varit på nån konsert i en så stor arena förut så det där kanske lät dumt :lol:

• Replies 207
  • Views 31.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej klart det inte låter dumt, det är ju det som är det självklara. Men ag var på en konsert i helgen och genom att gå utmed sidan och sedan horisonellt mot mitten så kommer jag väldigt nära scenen och väldigt lång fram.. men hoppas du får bra plats hur du än gör =)

Inte långt kvar nu:D

Ang. sektioner på ståplats.

På min biljett står det att den gäller den inre fållan så jag tror att det är olika sektioner.

Innerplan borde vara samma som Inre Fållan. Eller hur? XD

Innerplan borde vara samma som Inre Fållan. Eller hur? XD
Ja det tror jag nog:)

Snart är det dagen D.

Ska ni ha på era några Coldplay relaterade saker eller något sånt? :P

Bara 5 dagar kvar! :D:D

Ska nog ha min Life in technicolor-tröja..

Hm, sorry I don't know. I live far away from Stockholm.

hur länge ska ni kö? :)

Hey you guys I really need help! When I'm coming to the concert with tunnelbana, which stop do I get off at? :stunned: Is it the one named Stadion?

I'd really appreciate the help! :)

Yes, Stadion it is:)

Jag är så nervös och förväntansfull nu! Några speciella låtar ni hoppas få höra?

hur länge ska ni kö? :)

Jag vet inte riktigt. Inte så länge. Det får bli som det blir.

so you are the next ones, people!

enjoy the concert:nice::dance:

Thanks Ed!

Jag ska sova nu och imorgon så ska jag gå i skolan och sen direkt ta ett flyg till Stockholm. Vi syns på Lördag och nu får vi vara en väldigt bra publik! Min första konsert, så nu får den vara perfekt, haha. Hoppas jag får tag på en LRLRL, några fjärilar och kanske någon spellista eller annat. Hejdå alla! <3

Herregud. Imorgon. Imorgon! :stunned:

Satsar på att vara där vid 12 - 1, så jag ska köa rätt länge, vill hamna längst fram (utan att bli mosad). :lol:

Herregud. Imorgon. Imorgon! :stunned:

Satsar på att vara där vid 12 - 1, så jag ska köa rätt länge, vill hamna längst fram (utan att bli mosad). :lol:

Have a great time guys! I wish I could be there!

i. hate. myself.

was of course going to go to the concert today, bought tickets last fall, and have been looking forward to it ever since. i don't live in stockholm, so was gonna take the train from my city today at 10. guess what happens? i wake up, at rougly five past 10. so, i missed the train, and i'll miss the concert...

but... i still have wembley.

Awww that really sucks :\

Can't you go there by car ?

• Author

You still have 8 hours! surely there is another way to get there? Coach? Bus? Car? :confused:

i. hate. myself.

was of course going to go to the concert today, bought tickets last fall, and have been looking forward to it ever since. i don't live in stockholm, so was gonna take the train from my city today at 10. guess what happens? i wake up, at rougly five past 10. so, i missed the train, and i'll miss the concert...

Oh noooo!! :o

That happened to me with an exam...

There MUST be a way to get there!

Are you trying to find another way?

Like Ian said - There's still enough time!

Go go go!!

i. hate. myself.

You're kidding!!NO!:shocked2:

Have a great time everyone!! :dance: :dance: