Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gezien! Haha, bijna geen shots van Giel zingend. Wel leuk gedaan.

Gedeelte met Paul en Annemieke als The Ting Tings was ook goed.

420430_303196673063679_145953218788026_735832_195329006_n.jpg

:laugh3:

hahaha :laugh3:

wel 'n tof filmpje

kvin da ze da hier ook hadden moeten doen

Op Twitter even zoeken, zat keuzes zie ik al. :)

^ 2 AM

Oh zo laat.. En heb morgenvroeg weer lekker op tijd les =p

Misschien ga ik het toch doen.. tis toch een gebeurtenis op zich!

Precies... Ik ben morgen vroeg niet uit m'n bed te krijgen! :lol:

Nu heb ik morgen iets wat niet echt ontzettend belangrijk is.. en ik ben vroeg uit.

Tzal eraan liggen hoe ik me voel vanavond ^^

Maarrr nu maar eens klaar maken om naar een wedstrijdje RKC-Heerenveen te gaan kijken ;)

Ik blijf wel wakker, zeker na de dood van Whitney ben ik benieuwd naar de show. En hopelijk is het gerucht dat Rihanna en de band openen waar. :)

Ga trouwens nu even de Zeroes Request special van gisteravond terugkijken. Het plaatje op Uitzending Gemist beloofd in ieder geval al veel goeds:

schermafbeelding2012021.png

Ik blijf ook wakker, heb morgen niks bijzonders. Het wordt ook uitgezonden op ProSieben, daar ga ik denk ik naar gucken oder.

Heb er zin in! Vind de Grammys altijd wel leuk, ook zonder Coldplay.

Was die Zeroes uitzending leuk? Zag in het voorstukje een pop up MX op tafel liggen... Niet echt zeroes.

Ik ga vanavond wel even een mooi HD streampje zoeken.

Ze hebben het bij de ZR12 special niet echt over Coldplay gehad. Je kon de MX pop up winnen door te vertellen wat jou interpretatie van de albumtitel was en daarna lieten ze Viva op Pinkpop vorig jaar zien. Nog een kijktip in de aanloop naar de Grammy's: vanavond om 22.10 op Cultura 24 een uur van dat optreden.

:awesome: Komt het ook op ProSieben? Dat ontvang ik ook, ga ik daar mooi kijken! :D

Zo, heb lekker Cultura 24 opgezet in de voorbereiding op de Grammy's! Nu Major Minus!

Helaas geen Grammy's voor de heren. Het optreden met Rihanna vond ik ook licht teleur stellen. Ik had gehoopt op de album versie van Princess Of China, maar ipv daarvan was het een akoestisch optreden tussen Chris en Rihanna. Ik miste juist die beat en de synthesizer die het nummer zo awesome maakt. Nu was het erg braafjes. Daarnaast was Paradise, vanwege Chris z'n stemproblemen, ook niet echt geweldig.

Maar snel te bed dan, tot morgen! :)

Helaas geen Grammy's voor de heren. Het optreden met Rihanna vond ik ook licht teleur stellen. Ik had gehoopt op de album versie van Princess Of China, maar ipv daarvan was het een akoestisch optreden tussen Chris en Rihanna. Ik miste juist die beat en de synthesizer die het nummer zo awesome maakt. Nu was het erg braafjes. Daarnaast was Paradise, vanwege Chris z'n stemproblemen, ook niet echt geweldig.

Maar snel te bed dan, tot morgen! :)

Ik hoopte ook voor de album versie... Ik ben niet om twee uur gaan kijken, maar ik heb dus ook niet heel erg gemist ;) Adele en the Foo Fighters vond ik echt heeeeeel fijn om naar te luisteren. :awesome: Jullie hebben wel om twee uur gekeken?

Oh, Rihanna. :blank: Ik heb toch niet heel veel met haar stem/muziek. Om het lichtjes uit te drukken:lol:

Foo Fighters, Adele en vooral de afsluiting van Paul McCartney waren de hoogtepunten. Ik ga sowieso weer naar z'n concert in maart aanstaande!

Ik heb het niet uitgezeten trouwens, ik ben rond half 4 gaan slapen. Heb het laatste stuk teruggekeken vandaag (nouja, alleen de optredens die ik wilde zien).