Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Oh, ik heb nog niet alles terug kunnen kijken, maar die ga ik dan zeker bekijken! nog zoveel optredens te gaan :lol:

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De Beach Boys reünie was ook leuk om te zien. Jammer dat het 'geïntroduceerd' moest worden door Foster The People en Maroon 5.

Hallo mede dutchies!

Ik ben pas nieuw op Coldplaying, sorry voor het binnen vallen van dit topic haha.

Welkom! :)

Heb even een vraagje in het oude Ahoy topic gezet vanochtend, maar dat topic is officieel dood volgens mij. Dus bij deze nog even hier:

Bij voorbaat excuses dat ik dit topic weer uit het stof haal, maar ik heb een Ahoy-gerelateerde vraag. Ik wil morgenochtend kaarten kopen voor het Paul McCartney concert in Ahoy (maart a.s.) maar ik zit tegen die tijd met een gipsen been (knie-operatie volgende week). Nu is mijn vraag aan jullie die op 17 december op de tribune zaten, denken jullie dat er voldoende beenruimte is voor een invalide als mij? Ik heb al gebeld met Livenation maar die konden me niks zeggen, behalve dat ik maar een rolstoel moest regelen en op het platform moest gaan zitten..

Tnx alvast!

Hi everyone

I'm going on a student exchange trip to Amsterdam in 2 days. Actually I'm staying in Monnickendam, 15 km northern than Amsterdam.

Any advices/tips I should know about your country? :D

Thanks, Fran ;)

Heb even een vraagje in het oude Ahoy topic gezet vanochtend, maar dat topic is officieel dood volgens mij. Dus bij deze nog even hier:

Met een gestrekt been gaat het niet lukken. Er is niet extreem veel ruimte voor je been, ben ik bang. Ligt eraan hoe goed je been kan bewegen. Misschien is t geen fijn idee, maar op het rolstoelplatform gaat het sowieso wel lukken.

I'm going on a student exchange trip to Amsterdam in 2 days. Actually I'm staying in Monnickendam, 15 km northern than Amsterdam.

Any advices/tips I should know about your country?

I already gave a reply to your post in the Lounge :nice:
Met een gestrekt been gaat het niet lukken. Er is niet extreem veel ruimte voor je been, ben ik bang. Ligt eraan hoe goed je been kan bewegen. Misschien is t geen fijn idee, maar op het rolstoelplatform gaat het sowieso wel lukken.

Dat dacht ik dus ook al. Heb met pijn in het hart de kaartverkoop maar langs me heen laten gaan, ook met een rolstoel is het gewoon niet praktisch. Heb gelukkig in 2009 al een concert van Paul mee mogen maken, maar jammer is het wel. Ach, gelukkig heb ik nog een leuk concertje in september op de planning staan. Tnx voor je reply in ieder geval!

Dat dacht ik dus ook al. Heb met pijn in het hart de kaartverkoop maar langs me heen laten gaan, ook met een rolstoel is het gewoon niet praktisch. Heb gelukkig in 2009 al een concert van Paul mee mogen maken, maar jammer is het wel. Ach, gelukkig heb ik nog een leuk concertje in september op de planning staan. Tnx voor je reply in ieder geval!

:thinking: Oh, welk concert? :surprised:

:p

I already gave a reply to your post in the Lounge :nice:

:thinking: Oh, welk concert? :surprised:

Eén of ander Brits bandje, geen idee verder :laugh3:

^ Daar ga ik ook heen! Als je het tenminste over Starfish hebt :P

^ Ja, zoiets was het ja. Could be the next big thing! :P

:( ik luisterde naar de radio, en tijdens een liedje opeens: 'BREAKING NEWS! Johan Friso ligt in het ziekenhuis..' Ben benieuwd hoe hij eruit komt..

Positief nieuws: Luisteren jullie ook de Zeroes top 100 op 3FM? Genieten! :wacky:

Positief nieuws: Luisteren jullie ook de Zeroes top 100 op 3FM? Genieten! :wacky:

Ik wil mezelf echt voor mijn kop slaan:( Zit al weken voor te genieten dat ze die vandaag zouden uitzenden en wat doe ik met mijn stomme hoofd? Het vergeten:cry:

Maarrr eergisteren lag ik in mijn bed, ik kijk nog even op mijn telefoon en opeens knippert er een blauw licht kei fel in mijn ogen die de hele kamer verlicht. Ik had zoiets van wtf is dat nu weer? Ik loop erheen en het knippert weer. Bleek het mijn armbandje te zijn:stunned: Hij heeft een uur lang elke paar minuten een keer geknipperd. Heb er echt een uur lang naar zitten staren:lol:

Ps. R23, No problemo ;)

Haha, wat toevallig dat jullie allemaal naar hetzelfde concert gaan joh!

^Ja, die van mij deed het ook gisteren! Apart...

En Friso ja... het land staat weer eens op z'n kop. Is het geen ijs dan is het wel sneeuw. ;)

En gaat er hier iemand ook carnaval vieren?;P Ben vandaag naar scholierencarnaval in Sittard geweest ben normaal niet zo'n carnavalstype maarja als je uit Limburg komt moet het wel haha:P Ik was natuurlijk verkleed als Chris(wel de viva stijl:P) en heb nog iemand gezien die ook verkleed was als Coldplay!!! Zou wel grappig zijn als die ook hier op cping zit:D

Ik heb weinig met het koningshuis, maar dit gun je niemand. M'n Twitter ontplofte vanmiddag rond een uur of 4. Hopelijk komt hij er boven op.

En carnaval, wat zou ik dat nog eens graag echt doen :P. Hier in het noorden zijn wel wat wannabe feestjes maar daar weiger ik heen te gaan :P.

Ik ben een geboren en getogen Brabander, maar ik heb echt niets met Carnaval:P

Vind die muziek echt vre-se-lijk! Ik ga misschien een dagje en dan vind ik het wel weer genoeg geweest ;)

Blue Nails, ik neem aan dat je niet binnen 300 meter van me vandaan woont. Dus dat maakt het extra weird =o Ik zit nu echt dat ding in de gaten te houden offie t nog een keer doet =D