Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

• Replies 1.9k
  • Views 206k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dus, hoe was carnaval?

Carnaval is nog steeds gaande he schat ;)

Tot en met morgen is t nog. Hele week vakantie, heuj!

Ben nog niet gegaan en ga ook niet. M'n vrienden zitten allemaal te zeuren, maar ik geef er gewoon helemaal niks om:cool:

Carnaval!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KUtkHeK7QHM]Gerst - Ik Laat Je Thuis! - Carnaval 2012 - YouTube[/ame]

Haha voor mij is carnaval nu ook wel genoeg geweest! Normaal vier ik het nooit, maarja deze keer hebben mn vrienden me zo ver gekregen toch maar te gaan. Twas wel echt leuk:P Maar nu genoeg en weer naar goede muziek luisteren! haha. alhoewel dit toch echt een geniaal nummer is:laugh3: [ame=

]
[/ame]
[/url]

Ik ken dat nummer, helaas, al langer omdat ze die ook in 't supporterscafe vvan RKC Waalwijk draaien. Die muziek is niet mijn ding, voor urenlang. Als ik nu echt zin had gehad, dan was ik gegaan. Maar vond lekker thuis zitten en centjes besparen ook prima. Kga vanaf woensdag mijn huis weer uit:P

Oh god, sex met die kale. Het erge is dat die plaat ook in Oostenrijk gedraaid wordt in tijdens de apres ski. Stond ik daar.. :laugh3:

In Oostenrijk? Toe maar, hahaha :P

Heb ontzettend veel zin in de Brits vanavond!

Best group!! :D

:awesome:

Huzzah! Ben echt zo blij! De Brits waren ook ontzettend leuk om te kijken, op enkele artiesten na dan ;)

Jaaa! :dance: Ik kon niet de hele Brits kijken helaas, maar ik heb de leukste gedeeltes kunnen zien. Noel vond ik ook heel goed, Adele, Blur heb ik nog niet gezien..

Jaaa! :dance: Ik kon niet de hele Brits kijken helaas, maar ik heb de leukste gedeeltes kunnen zien. Noel vond ik ook heel goed, Adele, Blur heb ik nog niet gezien..

Heb ze wel helemaal gezien, echt een goede show, veel beter dan MTV en Grammy's . Nou ben maar blij dat je Blur niet hebt gezien, ik vond het echt verschrikkelijk, ben ook weggegaan na één nummer. Het minpuntje van de awards.

Vond de Brits inderdaad ook veel leuker om te volgen dan de Grammy's! En natuurlijk een fijner tijdstip. Blur was de laatste twee nummers trouwens wel oké, het begin was inderdaad echt niks..

Blur was dramatisch slecht. Maar inderdaad, een veel leukere awardshow om te kijken dan de Grammy's of de zoveelste MTV Awards.

Oh, ik heb dus niet veel gemist :P

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=AR-qGe45dqk&feature=watch_response]Coldplay - Hurts Like Heaven [HD+HQ] Live 17 12 2011 Ahoy Rotterdam The Netherlands - YouTube[/ame]

:dead:

heeeee een nederlands topic :) hallo:)

mooie herinneringen aan dat filmpje hierboven <3

Ik had vanmiddag even niets te doen dus heb na [ame=http://www.youtube.com/watch?v=F7CL6DacwKw&hd=1]Hurts Like Heaven[/ame] ook de YouTube video's van Yellow in Ahoy gecompileerd :lol:

[ame]www.youtube.com/watch?v=6gRE-LJvco4&hd=1[/ame]

Kwaliteit is niet echt goed (in HD te doen), maar het kijkt leuker dan naar één video :D

ik heb een hele stomme vraag misschien... :)

Denken jullie dat er een kansJE is dat Coldplay heel heel heel misschien wel komt op Lowlands of is dta echt onmogelijk? Ze hebben op dat moment geen optredens ergens...

Ik had vanmiddag even niets te doen dus heb na

Hurts Like Heaven

ook de YouTube video's van Yellow in Ahoy gecompileerd

You Tube

Kwaliteit is niet echt goed (in HD te doen), maar het kijkt leuker dan naar één video

Geweldige video's!

Man, wat zou ik het mooi vinden om het hele concert zo te zien, aangezien er waarschijnlijk geen pro-shot beelden beschikbaar zullen worden........