December 16, 200619 yr Jee, täällä alkaa olla jo pakkastakin ja tänään sato vähäsen lunta! Ehkä tulee sittenkin valkonen joulu :)
December 17, 200619 yr Joo... Meilläpäin ei oo viel satanu lunta. Olis inhottavaa jos sataisi jouluaattona vettä. Tulis vaan sitä lunta kunnolla:)
December 22, 200619 yr Hyvää jouluu vaan kaikille! :lol: ihanaa päästä ees vähäks aikaa lomalle.. :P Lumi vaan puuttuu.. huooh. Mutta mitäs kaikille kuuluu?
December 22, 200619 yr Meitsille kuuluu ihan hyvää, just alko huikee neljän päivän joululoma :D luksusta, mulla ei oo viimiseen puoleentoista kuukauteen varmaan edes yhteensä ollu niin montaa vaparia... Täällä ei kyllä oo kauheesti lunta, siis ehkä joku pieni kerros niin et se ei kyllä peitä maata. Nytkin taitaa olla plussan puolella :( ei taida tulla valkosta joulua tänä vuonna. Muutenkaan en oikeen jostain syystä oo päässy joulutunnelmiin mut eiköhän se siitä kun huomenna leivotaan pipareita sun muuta ja siivoillaan ym. :) Meinaattekos joulun viettää ihan kotosalla vai missä?
December 23, 200619 yr Joo hyvää joulua vaan kaikille! Minä ainakin aijon olla ihan kotosalla.. Ei oo kyllä täälläkään kovin valkosta..ihan ehkä ½cm on lunta :( Mut on se kyllä ihana olla lomalla..ei tartte mistään tressata
December 23, 200619 yr Joo ei mullakaan oo ku se neljä päivää lomaa. Keskiviikkoon asti siis.. Mut ihan kiva kummiski. Ja ihan kotona ajattelin olla, se on kuitenki se perinne. :) Vielä jaksan pitää toivoa yllä, että yöllä satais vielä lunta ;)
January 2, 200719 yr Kuis teidän uusivuosi meni? Mä otin ihan rennosti ja rauhallisesti, olin sukulaisilla käymässä... Viikonloppuna olis edessä Porvooseen muutto, vähän jo jänskättää :) Ja kaikille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2007!!!
January 2, 200719 yr Author ihan kivasti meni.. oltiin hesan kaduilla baila baila. Tavattiin kivoja vaihtareita ja nukkumaan menin seiskalta. juu hyvää uutta vuotta vaan kaikille..
January 2, 200719 yr Mwaha, Ellaan verrattuna mä otin kyllä ihan rauhallisesti, kavereitten kanssa oltiin raketteja ampumassa ja kaikkee kivaa puuhailtiin Tinoja ei tullu valettua..eikä uuden vuoden lupauksia tehtyä. Ei ne lupaukset ois kuitenkaan kestäny kun jonku 2 päivää nii väliäkös sillä Toisaalta oon vähän pettyny kun ei ollu mitään suurempaa äksöniä, mutta ens vuonna sitte uusiks Oli kyllä paska sää, se pitää sanoo
January 2, 200719 yr No mä olin kotona koko päivän/yön, KIPEENÄ, sängyssä :cry: Tässä odottelen nyt ensi vuotta :P
January 5, 200719 yr Voi hitto, missasitteko tekin Coldplayn viime kevään Toronton-keikan, se tuli just FST:ltä!! Mä en tienny ollenkaan että se tulee, selailin vaan kanavia ja onnistuin näkeen vaan lopusta Fix You:n... voi että kun harmittaa.
January 5, 200719 yr Joo, oli mullaki TOSI lähellä etten missannu kokonaan..onneks kaveri lähetti viestin että se on menossa. Missasin kyllä 20 minsaa alusta, mutta kyllä siitä silti jotain kerkes kahtoo.. harmittaa jos ne ei aijo näyttää sitä uudestaan.. :(
January 8, 200719 yr Author VOIHAN PERKELE! tiiän et FST:ltä tulee joskus tosi hyviä musaohjelmia, kuten Later With Jools Holland, mutta ne tulee aina niin harvoin, että ei aina muista tsekkaa.. prkl prkl..
February 4, 200719 yr Woop woop, nyt oollaan jo tokalla sivulla..voi voi no sen verran voi sanoo noihin edellisiin juttuihin verrattuna, että nyt sentäs on tullu lunta! Joskus tuntuu että ihan riesaks asti kun joutuu kolailemaan hirveitä kasoja..mutta sitte taas muistaa miten kauheeta oli kun ei ollu lunta.. Jepjep no eipä tässä kai muuta..huomenna alkaa taas uus jakso..ja sen jälkeen onkin vaan yks jälellä...huh huh, kylläpä menee aika nopeesti!
February 4, 200719 yr wonder if this makes sense :wacko: ohjelmisto on miten seksi: se on paremmin jolloin se on ilmainen :smug:
February 5, 200719 yr Author jees uus jakso tänään, mutta ei jaksa mennä kuviksen tunnille.. voi voi heti alkaa lintsaus :D