July 4, 201114 yr Jammer dat ik niet meer tot bij jullie geraakt ben :( We hebben tijdens Bruno Mars zitten wachten in het eerste vak , en dan bij jullie voor Elbow en dan plots zei m'n vriendin dat ze dringend nr 't wc moest :veryangry: Elbow was zo goed gvd ! en na 1 lied moesten we dus weg :(( Ik heb amper met jullie kunnen praten :(
July 5, 201114 yr dus daarom waart gij ineens weg ja echt stom da we amper hebbe kunnen praten :( maar we moeten nog eens afspreken :cheesy:
July 5, 201114 yr Jammer dat ik niet meer tot bij jullie geraakt ben :( We hebben tijdens Bruno Mars zitten wachten in het eerste vak , en dan bij jullie voor Elbow en dan plots zei m'n vriendin dat ze dringend nr 't wc moest :veryangry: Elbow was zo goed gvd ! en na 1 lied moesten we dus weg :(( Ik heb amper met jullie kunnen praten :( aaaag daarmee, ik zag u na Bruno Mars zo zitten en plots waart gij weg :wtf: Elbow was inderdaad zalig, kheb altijd al geweten dan die goe waren live maar twas veel beter dan verwacht <3 (kheb vandaag hun nieuw album gekocht :wacky:) ja echt jammer dat we maar efkes hebben kunnen praten :| maar der is nog een hele zomer é :wink3:
July 5, 201114 yr Ik ga vanaf ik weer in een cd winkel kom , de cd van The Vaccines en White Lies kopen :wacky: Elbow eventueel ook .... :wacko: Voìla , en mss komen we elkaar nog eens tegen op een ander festival ... Gaat iemand van jullie toevallig naar "Woosha" ? Gratis festival ! :awesome: Met de beste belgische band (imo) The Van Jets :bomb:
July 5, 201114 yr ik wou die van The Vaccines ook kopen maar die hadden ze nie meer :angry: de vorige keer dat ik hem overwoog te kopen vond ik heb te duur en heb ik hem terug gelegd :whip: stom van mij !!
July 5, 201114 yr ik moet er nog veel van Elbow kopen en White Lies wil ik ook wel :) nee ik ga er niet heen :\
July 5, 201114 yr Alle albums van Elbow zijn eigenlijk even goed! Doodjammer dat ze niks meer spelen van de eerste twee platen. Probeer hier maar eens onbewogen bij te blijven: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eLj9senIroM]YouTube - Elbow - Switching off[/ame] You, the only sense the world has ever made This I need to save A simple trinket locked away I choose my final scene today Switching off with you Of hierbij: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SWCL_cbASR4]YouTube - Elbow - grace under pressure[/ame] We still believe in love - so fuck you
July 6, 201114 yr haha, dat had nog voor ambiance kunnen zorgen tijdens het slaap uurtje De coca cola-flesjes race bij onze security-mensen tijdens PJ Harvey vond ik toch ook wel interessant: fleskes die meetrilden op de bas. Leuk om te zien :D Ja, was wel grappig :lol: ja , dat gaan we doen , we kunnen eens afspreken deze vakantie ! :D Goed idee :thumbsup:
July 6, 201114 yr Aangezien er hier toch een paar Belgische Oasis fans zitten... Iemand de Twitter reactie van Liam gelezen op de aankondiging van Noel z'n solo album(s)? http://twitter.com/#!/liamgallagher/status/88596655464644608
July 6, 201114 yr jep jep alles gevolg , op twitter Noel die 2 albums zal uitbrengen , de tracklisting ,the press conference ... allemaal gezien :blank: :mad: / Ik ben i.v.m Rock Werchter op Canvas,2BE en Jim geweest ! :awesome:
July 6, 201114 yr Ik ben i.v.m Rock Werchter op Canvas,2BE en Jim geweest ! :awesome: Hip! In 't publiek gefilmd?
July 6, 201114 yr jep , mr festivalitis Jim en 2Be waren 't zelfde :P In 'the crowd' tijdens Bring The Ligth van Beady Eye en Canvas, daar filmden ze de fans , die iets zeggen , of roepen en daar sta ik op , die Beady eye roep :mad:
July 6, 201114 yr Er is trouwens geknoeid met het geluid van Beady Eye ... klinkt mss raar , maarde backing vocals komen helemaal niet overeen met het live geluid dat ik gehoord heb + op 't einde van Three Ring Circus zegt Liam "whatzuuup" Wat DUIDELIJK niet z'n stem is , en dat zou 'ie' nooit zeggen ! :thinking:
July 6, 201114 yr Ik ben i.v.m Rock Werchter op Canvas,2BE en Jim geweest ! :awesome: Haha ik tweemaal op Stubru. En ik was er maar 1 dag :P Live op de radio enal plots, vreemde dingen daar. Maar de interviewster was ook rost, tzal daar wel mee te maken gehad hebben. :laugh3:
July 8, 201114 yr Amai, strijken is veel leuker met Coldplay@Werchter op de achtergrond. Het strijken duurde wel veel langer, was meer naar mijn tv aant kijken dan naar de was :p
July 8, 201114 yr NOEMIE IK HEB JULLIE GEZIEN GEZIEN GISTERE OP CANVAS!!! EN ZIJ TEGE MIJN ZUS ' KATO DAS NOEMIE DAAR!'
Create an account or sign in to comment