Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuota lordin biisiä saa nyt sitten kuulla varmasti kyllästymiseen asti... :P Olin kyllä aika yllättynyt kun kuulin eilen aamulla, että Suomi oli voittanut... Piti muutaman kerran hierasta silmiä ennen kuin usko. Niin, ja tulihan se mitali sieltä jääkiekostakin. Kyllä ne ansaitsikin sen!

Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas.

:D this is really long :)

today ,on newspaper , there is one page for Finland (with a picture of Lordi and the president who said "i like metal music" :D ) which tells lots of strange things about Findland and its people :) like the day 27 july ( sth about sleeping :) ), 200.000 lakes , lots of forests :)

Wow I didn't know our President likes metal music:shocked2: but we sure do have lots of forests and "thousands of lakes":)

mm..kaikki suomalaiset ovat kadonneet! :o pakko oli jotakin kirjottaa että nousis vähän :rolleyes:

Juu täällä ollaan:) toivottavasti vähän useamminki jatkossa, kun noista opiskelukuvioista ainakin voi onneks pitää kesällä taukoa..;)

oliskin kunnon kesäloma... pitää varmaan kuitenkin lukea yo-kirjotuksiin, ettei sitten syksyllä tuu kamala kiire... :rolleyes:

• 2 weeks later...

Heipä hei, on täälläkin ollu näköjään vähän hiljasta :D

Jees, lakki on saatu ja pääsykokeetkin jo ohi.. on vähän outo olo, periaatteessahan pitäis kait olla jotenkin vapaa ja helpottunut olo mut lähinnä mua vaan ahdistaa kun ei yhtään tiedä mitä syksyllä tulee tapahtumaan, eli pääsenkö kouluun vai joudunko hakeen jostain töitä. Jos kouluun pääsen niin sit taas tulee muutto eteen, ja sitä toisaalta odotan innolla ja toisaalta kauhistuttaa kun kaikki kaverit ja rakas harrastus jää tänne :/

Kait tästä kesästä pitäis vaan ottaa kaikki irti ja nähdä kavereita ja käydä tallilla niin paljon kun pystyy (ja nyt kun vielä pystyy) :) mä varmaan erakoidun täysin jos joudun muuttaan pois :P

• 3 weeks later...

Yay, finally something is happening in here! :) :D

Ja onhan se kiva että rakastat! :rolleyes: Even though i don't have a clue who you are :laugh3:

ohh i have no idea wt did she/he just said :P but i like it :nice:

yes yes..i can see he's Will, but that's all :thinking:

Kannattaakin tykätä suomesta :sneaky:

• Author

Will on aika hömppä tyyppi :sneaky: ja loistava :nice:

Will on aika hömppä tyyppi :sneaky: ja loistava :nice:

jepjep :cool: pitää kahtoo jos kerkeis tutustumaankin joskus :P

• 3 weeks later...

Oikein hyvää syntymäpäivää Heli/Wenevechange :) :juggle:

16929p.jpg

:dance:

Moi vaan tännekkin taas pitkästä aikaa, oikein hävettää kun ajattelee miten laiskasti oon täällä vieraillut. :confused:

Niin onnea Helille, toivottavasti on/oli mukava synttäripäivä. :)

moi moi! minä taas en oo yhtään laiskasti täällä käyny :D