Jump to content
🛒 SHOP THE NEW CHRISTMAS LIGHTS COLLECTION 🛒
LifeIs4Living

The official **KEANE** thread

Recommended Posts

Aaaaaaaaaargh, I hate my dial-up connection, I wanna see theeeeeeeeem!!

I NEED to see them live...

 

*considers deeply to going to V fest* :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

noni... hehe i use the low speed because my connection is also caca :dozey:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, can't see it! All I hear is some football stuff, "the duchmen are luckier in the penalties", or something! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

From Morrissey...

 

So good, in fact, that Morrissey closed his recent performance at London's Meltdown Festival by reportedly saying, "If there's anyone with the surname Keane, they better leave the building now." The statement referred to the band's debut album, "Hopes and Fears," which kept his own "You Are the Quarry" from debuting at No. 1 on the U.K. album chart.

 

Taken from:

http://www.billboard.com/bb/feature/article_display.jsp?vnu_content_id=1000553460

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-festival, wooooooo-hooooooo!!!! :D :D :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw..... who knows this....? I can't seem to find it anywhere!

What are the dates of birth for those guys?? *I have a tick... need to know when everyone's birthday is :rolleyes: :rolleyes: *

Share this post


Link to post
Share on other sites

08/09/1975 - Richard Hughes.

02/06/1976 - Tim Rice-Oxley.

08/03/1979 - Tom Chaplin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha!!! Why doesn't it surprise me that you'd know this one!!! :kiss: :P :lol: :D

Thanx sweetie! You're a MEGA SPY!!! *Hails Mimi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blush:

 

I am a super-spy...celebrities beware :sneaky: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: you defo are !!! And we love you for it! :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would be scared of Mimi if I was famous... :stunned: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaargh, I'm so excited tonight!! I can't wait to see Keane on Staffs, woooooo-hooooo!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
I would be scared of Mimi if I was famous... :stunned: :P

 

Uh :uhoh: Thanks? :thinking:

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

So your a big Keane fan i take it.

 

Aaaaaaaaaaaaaargh' date=' I'm so excited tonight!! I can't wait to see Keane on Staffs, woooooo-hooooo!![/quote']

Share this post


Link to post
Share on other sites
I would be scared of Mimi if I was famous... :stunned: :P

 

:lol: :D :lol: :lol:

Me too! :o

 

:P :lol: :lol: j/k :kiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites
So your a big Keane fan i take it.

 

Aaaaaaaaaaaaaargh' date=' I'm so excited tonight!! I can't wait to see Keane on Staffs, woooooo-hooooo!![/quote']

 

Well I know them since just a pair of months ago but I love them!!

Do you like them too?

 

 

Yeah, I've read your sig now :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

They just announced another tour...on the other side of the world though :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just thought I'd let you all know about how amazing Keane were at the festival I was at............................

They played the whole album and if it is possible I love it even more now :cool:

Tom Chaplin has SUCH a fantastic voice live - I was really surprised!

It was their first Irish gig and maaaaaaaaan they certainly proved to be popular!

I was always kind of unsure about whether or not I liked the track "She Has No Time", but Tom told us the story behind it and now I think it's great :smug:

It was written for him by his friend Tim Rice-Oxley (the drummer!) when he fell head-over-heels in love with a girl who did not feel the same about him :(

But Tom says that now she does :lol: :blush: awwwwwwwww

 

Annnnnnnnnnnyways, i strongly recommend that if you are a Keane fan, try to go and see them live!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awwwww how nice of Tom :nice:

 

I'm glad you had fun Hayley :D

 

I wanna see them, but the closest they're coming to me on their UK tour is Manchester. I was hoping they might come to Liverpool. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

i liked their first single and the new one is gorgeous, but everybody's changing i find rather boring :confused:

just some random comments! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
How was Keane on Staff' date=' Noni ? :kiss:[/quote']

 

The gig in Staffs is the V-festival and it's next month.

In my post I mean that I was excited that night waiting for the V-Festival.

 

Sorry, I confused you! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...