Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

• Replies 868
  • Views 71.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mikä on vastauksesi?:rolleyes:

:laugh3: :laugh3:

ok there :lol:

I think Gábor has a problem..he doesn't know does he want to make love or not! :P

• Author
^ Tahdon rakast(ella) sinuaaaaaa

Tahdotko minä sinuaaaaa???

:laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3:

sorry

omg u wrote it wrong :laugh4:

darn

:laugh3: :laugh3:

But you said it wrong :P

Heippa hei taas, enpä oo taas täällä käyny vähään aikaan :) kiireitä kiireitä.. vaikka nyt pitäis olla paljon vapaa-aikaa kun on koulukin loppu mut tuntuu vaan et on enemmän tekemistä :D

Toi Moses kuulostaa hyvältä :) ja nimikkobiisikin jo valmiina :)

täällä ollaan ollaan. teitä (meitä) on hirveesti nykyään. sillon ku miä joinin 2004 ni olin ainut aktiivinen :D ihanaa tosin, oli vähän yksinäinen olo.

millaisia suunnitelmia kesälle? Editors on tulossa Ruisrockiin :stunned: huono puoli vaan se että ne esiintyy ilmeisesti perjantaina ja se on tietty työpäivä :dozey: täytyis keksiä jotain..:sneaky:

• Author

mä en ala mitään.. oisin halunnut sziget.festivaaleille kattomaan Radioheadia ja Mando Diaoa.. no jaa.. turha toivo se alun perinkin oli.. Meen varmaan mökille, kun en töitäkään saanut hommattua..

mä oon lähössä kesäkuussa ateenaan viikoksi ja heinäkuussa saksaan pariksi viikoksi. Pitäs varmaan lukea kirjotuksiinkin jossakin välissä :rolleyes:

Mulla nyt ei oikein mitään muuta kun että alkukesästä pidennetylle viikonlopulle Pietariin ja sitten heinäkuussa Ruisrockiin :) niin ja töitäkin sain ainakin kesäkuulle

Zeoir, ootko koko viikonlopun Ruisrockissa vai menetkö katsoon jotain tiettyä bändiä?

Mä suunnittelin että menen katsoon editorsia jos saan töistä vapaata... :dozey: saa nähdä miten käy;) kun ei taida Suomeen olla tänä kesänä muita kiinnostavia bändejä tulossa.. en tosin oo hirveästi seurannu ketä noille festareille on tulossa, editorsista kuulin ihan sattumalta..

• Author

:jester: :jester: :joker: :joker: voi aaasi etää oon pikkasen kännissää.. HYVÄÄ VAPPUA!!!!!

Linnea, oon menossa sinne vaan lauantaiks, kun lähinnä mewtä meen katsomaan :)

Joo ja hyvää vappu vaan Ellallekkin :lol:

Hauskaa vappua vaan kaikille! :D

Eksyin tuonne EMI Finlandin sivuille ja ilmeisesti Coldplaysta näkyi viime kesänä Neloselta joku dokumentti.. satuitteko ehkä näkemään? mä en yllättäen muista nähneeni kyseistä ohjelmaa..:dozey:

• Author

näin :) se tuli yheltä yöllä.. just vähän ennen kun X&Y julkastiin.. ai etää kuuntelin sitä ihan fiiliksissä. Siinä kuulu etukäteen niitä X&Y:n biisäjä.. kuulosti sillon niin taivaallisilta. What If varsinkin.. olin ihan lumoissa hehe

en kyllä valitettavasti nähny sitä ohjelmaa :( en vielä sillon ollu niin kova coldplay-fani että olisin niin tarkasti seurannu millon tulee coldplayhyn liittyviä ohjelmia. Mutta sitte myöhemmin kesällä huomasin että semmonen oli tullu ja heti laitoin neloselle palautetta että joskos sen vois nähdä uudestaan,mutta ei oo vielä mitään kuulunu..enkä kyllä toisaalta uskokkaan että ne enää sitä rupee näyttämään :sick:

juu laitoin kans palautetta Neloselle että jos voisivat uusia ohjelman, mut on se varmaan aika epätodennäköstä:(

Hardest Part -single julkastaan Suomessa siis tällä viikolla :)

http://www.emi.fi/emi2/pressi

mut onko tietoa minä päivänä tarkalleen? :confused: en loppuviikolla pääse kauppoihin joten hakisin sen huomenna, mut ei viitsis turhaa lähteä etsimään jos ei ole vielä huomenna kaupoissa..

Kaikki torstaina televisioiden ääreen! MTV näyttää 1,5 tunnin ajan Coldplay-aiheista ohjelmaa.

16:00 Storytellers - Coldplay

17:00 All Eyes On... Coldplay

Jipii, en ennen ole nähnyt mitään dokumentin tapaistakaan Coldplaysta tv:stä! :)