Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Captain Crieff
Reaction score
1,056

Profile posts Latest activity Postings About

• Thank you...! I'm not sure if it's applicable via iPhone... I will try it next time on a laptop or desktop. You've been very helpful. It is very much appreciated...! See you at the forum...
    juist wa ik dacht, of misschien van: ik wil eigenlijk iets met onze andere vriendin maar durf het nu niet dus ik ga u blij maken
    en die weet nog alles ervan, kheb het gevraagd

ik denk dat hij wou weten hoe zat ik was maar we waren even nuchter, ja laatste pint rond 5.30 om 7.15 partysnacks en dan slapen

:hug:
    merci e :)
    tis dus dat ik mij op een gegeven moment draaide (halfwakker) naar hem en hij mijn hand pakt en vraagt 'wa wete nog?' ik was vooral :wtf: en zei iets van 'huh redelijk wa'
    en dan fluisterd die 'draait u is om' en dan pakt die mij vast :stunned:

nothing happened maar een uur in het bed van een vriendin liggen als u crush u vastpakt en zijn hoofd op u schouder legt doet wel iet me ne mens ze
    En omdak daar dus zo verward van was heb ik hem gisterenavond iets gestuurd in den trend van 'wa was daar nu de bedoeling van?' en hij zo van 'ik hoop dat het voor u leuk was maar voor mij was het iets eenmalig...' letterlijk
    Hij heeft nog al is geflikt om mij te raken en hij weet volgens mij wel dak hem zie zitten maar zo :dead:
    ok, kzal is opzoeken :)
    wij hebben spaans me geschiedenis, den donderdag
    en die tweede week is doodgaan: duits, frans, engels, nederlands en dan natuurwetenschappen :dead:
    dunno kga nooit naar de voetbal, maar wss meer als de inkom bij de judo €5
    proficiat, ik heb economie de vrijdag, mijn hoofdvak op een vrijdag!!! en dat is dus Algemene én Bedrijfsbeleid :dead:
    owkee, als ge meer weet zeg je het maar, kga geen geld geven als je niet komt en mijn examenrooster suckt de ballen
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…