Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
42JTR
Reaction score
515

Profile posts Latest activity Postings About

• Ah :/ see I just got twitter and I feel sad because I only have 7 followers :p :lol:, I don't use Facebook :no:, ah well, if you ever come to the tweet side of life ;) :p
    Ik vond het ook zoo veel beter dan Pinkpop! Veel energieker, en je kon nu wél de lasers enzo zien haha ;) Waaaa, helemaal vooraan! Hoe laat was je er? Of was je ook een van de eerste 10 personen? Ik had zitplekken, ik kon alles perfect zien gelukkig:)Hmm, ja ik kan niet naar Malieveld :(
    Hee, hoe vond je het in Ahoy? Waar stond je? :) Ik kan niet wachten om ze snel weer te zien, nou snel, ik heb geen kaarten voor Malieveld.. ;( jij wel?
    Ook genoten gister? Hoe laat was je vertrokken vanuit onze wereldstad? Ik om 2 uur en we hebben nog even op het zuidplein gegeten. ik stond ter hoogte van de X-stage, meer dan genoeg moois gezien.

Wat een geweldige avond, denk niet dat Coldplay ooit hieraan gaat tippen.
    Ja vond ik ook! Ik was op dezelfde concerten als jij, + Rock Werchter afgelopen zomer. Daar waren ze ook heel goed, maar gister toch nog beter.
    Haha, je beroemde handdoek :) Leuk man!
    Hey, ja ik stond vooraan in het tweede vak. Koud was het he? ;)
    Ja ze waren echt heel goed... Had je ze al vaker gezien?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…