NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Poky

Coldplayer
Coldplayer
Hoi allemaal!

Ik ben een tweedejaars studente Nederlands van Polen. Ik ben op zoek naar een persoon met wie ga ik 'een interview' voor mijn les maken. Het zal niet zo lang en ingewikkeld zijn - iets over jouw hobby, muziek, Coldplay of zoiets. We kunnen dat door Skype maken. :)
De deadline is de 13 april.
Ik kan je iets lekkers van Polen sturen! :D

help meee :confused:

Captain Crieff

drinking pink rabbits
Staff member
Moderator
Honorary Coldplayer
Coldplayer
hey!

ik wil je eventueel wel helpen :) ik ben wel Belg, ik weet niet of je specifiek naar een Nederlander op zoek was?

42JTR

Watching my life on the skyline
Coldplayer
Hey allemaal! Ik weet niet of jullie nog bekend zijn met de Nederlandstalige fanbase van Coldplay. Dit forum en website is wegens inactiviteit al een tijdje gesloten. We willen echter de Nederlandse fanbase weer bij elkaar krijgen! We zoeken daarom ook nog mensen met een hart voor Coldplay die zin/tijd hebben om ons online weer naar boven te helpen! De eerste stap is onze FB/Twitter pagina liken :) https://www.facebook.com/ColdplayFans.NL?fref=nf https://twitter.com/coldplayfans
Mocht je interesse hebben om mee te helpen de Nederlandstalige fanbase (dus Belgen laat ook van je horen!) weer er boven op te helpen, stuur me dan een PM! :)

Captain Crieff

drinking pink rabbits
Staff member
Moderator
Honorary Coldplayer
Coldplayer

waar is iedereen? toevallig niemand die een staanplaats voor de ArenA voor 24 juni wil ruilen voor een voor 23 juni?
ik zie ook net dat het trema op België in de titel knal op de verkeerde letter staat, oops

PrincessofChina

In confusion, confidence
Coldplayer
Ik ben hier nog maar heel weinig te vinden, maar 'tis toch nog wel even nodig om deze thread wat leven in te blazen!! Nederland represeeeeent! Wie zie ik op donderdag 23 juni in de ArenA? :)

timyyy

Up&Up
Coldplayer
Aanwezig de 23ste! :smiley: Nog een dikke twee maanden aftellen...
Het is weeral 5 jaar geleden dat ze nog is naar België kwamen :worried:

Nie

You're a Sky Full of Stars
Coldplayer
Charity Donator
Ja hoor, ik zit dan ergens in vak 119. [emoji4]

Lodder

I love penguins
Coldplayer
Ik ga naar beide shows in de ArenA, de 23e sta ik op het veld en de 24e in vak 121

Gideon_Mx

Everyone sees the colour in each other's eyes
Coldplayer
Vet gaaf allemaal ! Ik ben er ook op de 24e, natuurlijk met @42JTR (mijn broer:)) en onze vader !
Dat wordt nog eens een explosie van blijdschap !

timyyy

Up&Up
Coldplayer
Vandaag kan je op StuBru tickets winnen voor de show in Amsterdam op 23 juni.
Daarstraks moest je bellen als je de titel van het nummer wist. Pas de 5de kandidaat wist dat "Look at the stars, look how they shine for you" Yellow heette... :blank:

Nie

You're a Sky Full of Stars
Coldplayer
Charity Donator
Daarstraks moest je bellen als je de titel van het nummer wist. Pas de 5de kandidaat wist dat "Look at the stars, look how they shine for you" Yellow heette... :blank:
Tsss

Ik kan spijtig genoeg geen radio luisteren op mijn werk.
En via internet zit er vertraging op.

Captain Crieff

drinking pink rabbits
Staff member
Moderator
Honorary Coldplayer
Coldplayer
Iemand gokte "Shine", prachtig.

ik heb ook een aantal tevergeefse pogingen gedaan maar ja...
Ze zeiden ttrouwens dat ze een bus gingen vullen met luisteraars, maar hoeveel paar tickets hebben ze nu uitgedeeld? een stuk of 7? Behoorlijk klein busje :|

timyyy

Up&Up
Coldplayer
Iemand gokte "Shine", prachtig.

ik heb ook een aantal tevergeefse pogingen gedaan maar ja...
Ze zeiden ttrouwens dat ze een bus gingen vullen met luisteraars, maar hoeveel paar tickets hebben ze nu uitgedeeld? een stuk of 7? Behoorlijk klein busje :|
Een grote bus zal het niet zijn :cheesy: Ze hebben ook niet gezegd of ze staanplaatsen krijgen of niet.