P
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• Yes this is Chris Martin :lips: hi bb

No actually I used to have a different username, but I requested a username change.

If an account is really inactive or old, you can have its username. So I saw 'Coldplay' in the list of members, and I asked for it, as a joke. But it turns out it's actually my username now hahaha :awesome:

My old username was Dee.
    :hug:
    :nod: de mense waarmee dak had afgesproke zaten dus binne :(
    yeah vond ons mama ook, vooral toen ze zag hoeweing volk er buiten stond
    idd twas echt kou
    yeah doe/deed wetenschappen maar mijn wiskunde viel ook super tegen dus nu ga ik naar economie 4u wisk
    lang leve het feit dak super ben in talen :D
    yep we waren rond 1 ginder :wreck: juist te laat eigenlijk om binnen te mogen voor mee bandjes te activeren :(
    ja zeker oei, khad fysica

en nee het lag ni aan Coldplay dat ik het zo verknalt heb, khad studiepapieren meegenomen naar Antwerpen en buiten nog eens overzien.
    hebt gij geluk gehad zeg
    ja hij is veel vaker bij Jonny :p yep kstond op de eerste rij :awesome:
    yeah das waar. ook waar, twas *doet nu Tomas De Soete na* FANTASTISCH!
    khad er 's maandags weinig las af eigenlijk, nu ja totdak terugkwam van mijn examen é :p
    me Werchter stonnek voor Guy maar voor Jon ziede toch leukere dingen :jbcm:
    yeah twas idd kort, ik had toch zeker langer verwacht als in Juli en nu haddek het gevoel dat het zelfs korter was als toen :shocked2:
    Chloe_Martin

oh, wel kzal ineens heelt verhaal doen:
    voor Elbow vroegen ze achter mij meer tegen de middengang de vuilzak aan diene coole securitydude want der moest der ene pisse en ie wou ni weg
    iedereen links van mij (me mijn gezicht naar podium, zo kunt ge u beter oriëntere :p) 'eeeuw! :sick:'
    na Elbow gave ze van vanachter een soort zak door waar iets inzat (kheb et ni goe gezien en maar goe ook denk) de coole dude steekt da in de vuilzak (was juist nadat em mij da flesje had gegeven)
    en hij vraagt aan die tege de radar wa da nu just was. Die zegge da ze da ni wete en de vraag ga dus naar achter.
    En dan hoort ge roepen 'DA WAS NEN DRAAGBARE WC!' en da wel 5 keer door verschillende mense
    Het gezicht van dine dude word 'iew heb ik DA just vastgehad?' en al de rest da daar stond deed ook van 'jakkes zo gortig!'
    ik heb haar hier lere kennen :)

oh ge zei gister da ge op de 5 rij ofzo ston, kwam da draagbaar toilet van jouw kant (ni van u maar van iemand in uw buurt)?
    vind ik ook , MAAR HIJ HEEFT WEL RECHT NAAR MIJ GEKEKEN
    das zijn 2 chocolade koekjes tegen elkaar met ertussen chococrème en errond chocola :wacky: en ze zijn ikweenihoelekker
    Chloe heeft mij da gezegd en ja ze is van Australië
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…