Welcome to Coldplaying!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
I
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• Hahaha, ja het was echt gekkenhuis toen de deuren opengingen... Ik rende zo hard dat ik de Xylobands niet eens zag! Gelukkig nam m'n vriendin er eentje extra mee:lol: Had ballerina's aan, maar die schoten steeds uit.. dus ben op blote voeten verder gerend. Everything for the front row, haha. Maar natuurlijk, ik ga m'n best doen om Chris op z'n allermooist vast te leggen, haha:lol:
    Ja, ik heb in de rij gestaan! Niet zo lang hoor, vanaf 16.15.. moest daarvoor nog werken. Maar het was wel supergezellig ja, mensen gingen pizza bestellen enzo! Ik was denk ik de 200e in de rij ofzo.. maar toen de deuren open gingen rende iedereen echt alsof z'n leven ervanaf hing! :lol: Maar het was het ZO waard! Echt een topshow, heb 3 dagen lang aan niks anders kunnen denken. Maar jammer dat je er niet bij bent in September.. ik zal proberen een kickass foto voor je te maken ;)
    Dat was één van m'n favoriete momenten! Ik stond precies naast Chris, bij de X-stage.. dus toen hij zo begon te lachen omdat hij niet meer boven ons lawaai uitkwam stond ik echt helemaal 'in awe' naar 'm te kijken, haha :lol: Het hele concert was echt een high, beste avond van 2011! Waar stond jij? En ben je er op het Malieveld ook bij? x
    Ja inderdaad! Gewoon vaak luchten en misschien met de hand wassen...

Moest vrijdag en zaterdag wel een paar dingen afzeggen, maar dat was geen ramp. Hoop echt dat er een elfstedentocht komt!
    Heb trouwens geschaatst, ging best goed. Wel even wennen hoor ;) heb jij nog een keer geschaatst?
    Ja hij is lekker warm en lekker groot. Heb een M.

:lol: Nou volgens mij heb je ook niet veel talent nodig, het gaat om de lol. En om warme chocolademelk drinken en zo. ;) Hopelijk groeit het ijs nog een stukje.

Jij ook een fijn weekend! xx
    JAAAA hij is er sinds dinsdag! :D Heerlijk.

Nee nog niet. jij wel las ik net? Was het leuk?
    Ik heb al tien jaar niet geschaatst door een blessure, weet niet of ik het nog wel kan :lol:
    Krijg hem van m'n ouders. :nice: Ja het was gezellig gister!
    Haha is het ook echt weer voor. Maar jij hebt het lekker warm vandaag! ;)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…