4
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

• JA!! Kommer bli underbart, can't wait :D ! Xylobandsen är verkligen en cool effekt, må man säga :p !

En Coldplaykonsert är ändå en Coldplaykonsert, så kan förstå att det var amazing även fast du inte hade ståplats! För mig var Stockholm stadion min första konsert någonsin, men jag kommer nog fortsätta med ståplats även om jag inte testat sittplats. Kan tänka mig att det inte är samma känsla på sittplats!

Håller med, Coldplay var helt klart rätt band att få äran att avsluta Paralympics, och dom gjorde det grymt såklart! Jag vill också höra trawberry Swing lie, håller tummarna inför nästa turné helt enkelt! :3
    Jag undrar också varför de tog Paris. Har svårt att tro att deras körande var bättre än svenskarnas haha, men det är väl önsketänkande!

Mitt lös i hela 2 dagar men nu är det dött igen </3 Antar att de lät lika bra i Tyskland som dem alltid gör!? :D Jag har inte hunnit lyssna på någon live-stream, sorgligt nog.. Åh vad avundsjuk jag blir, låter helt fantastiskt! Håller på och sparar till en resa till London, så jag hoppas kunna ta mig dit så snart som möjligt! Vart stod du på den konserten?

Yes, jag satt uppe trots trötthet och kollade på alltihopa! Jag dog också lite grann när dem spelade Strawberry Swing, det är också en av mina absoluta favoriter. Helt underbart vackert, och så gulligt när Chris satt ner där på golvet haha :D ! Kollade även reprisen på någon finsk kanal på TV:n och fick hela familjen att kolla - riktigt awsome! Bästa skulle ju vara om dem började gilla dem lika mycket som mig så att dem kan stå ut med mitt prat :laugh3:
    jag lyssnar också, som vanligt! :D JAg såg dom i Köpenhamn, eftersom det är närmre än till stockholm, men lyssna dock på stockholms giget på datan, livestream duvet. :D
    Filip heter jag, riktigt trevligt :D det är inte överdrivet med svenska coldplayers precis, so det är alltid kul o hitta ngn ny här :D

har du twitter? :)
    Men gud jag orkar inte, dem hade väl det bra nog där i Paris hahaha...

Ja jag har själv bara ni här på Coldplaying och Jelena att prata om Coldplay med haha. Dem andra suckar och försöker lyssna så gott dem kan ^^ !
    Mitt började lysa nu i helgen :O Fick ett sms från mamma när jag var på jobbet och när jag kom hem så lyste det, men dog rätt snabbt på Söndagskvällen sedan. Men jaja, en stund fick jag se det lysa igen haha :) !

Var du i London och såg dem!? Gud du måste vara världens lyckligaste människa, är lite av en anglofil så London+Coldplay skulle vara en dröm :D !
    Best. concert. ever. Punkt slut!

Man vet att det är illa när man är sjukt avundsjuk på Paris haha :(
    Åh vad bra att jag inte är ensam <3 Mina vänner blir helt galna på mig och mina föräldrar suckar varje gång jag nämner någonting om konserten haha! Btw, min kompis Xyloband började lysa helt plötsligt :O Mitt är helt dött. Har ditt också lyst någonting efter konserten?
    Jaa, "toooosen tack", så himla gulligt! Har laddat ner ljudfilen från P3 så har lyssnat flera gånger haha :)

Men what... Så folk säger att dem spelade den 2 gånger, men Oracle säger att dem inte gjorde det?! Jag hoppas verkligen inte att dem klipper bort från vår konsert alltså :( Paris var lyckliga nog om man säger så...

Okej, kanon! :D
    Ja det är svårt att sammanfatta det med ord, men jag gjorde mitt bästa haha :) !

Men gud, det verkar ju som ni fick riktigt grymma platser ändå! Jag och mina kompisar tvivlade också på att vi skulle få bra platser för att vi bara köade från 2, men det löste ju sig :D Du måste ha sett skitbra om du var så pass nära huvudscenen :O ! Jag trodde också jag skulle svimma när dem gick ut på vår ramp... Läskigt nära, kunde inte göra något annat än att skrika! Och jag älskade Chris Sverigeflörterier, speciellt Sverigemössan! <3

Och ja, jag blev sjukt avundsjuk på Paris igår :( Följde livebloggandet från tumblr och det verkade helt amazing! Och 160.000 Xylobands... Vill inte ens tänka på hur mycket det ska ha kostat, haha!

Japp, jag har Msn, [email protected]! Feel free att lägga till mig :) !
    Åh herregud, det där var garanterat det bästa jag någonsin varit med om. Och nu har jag post-concert depression så det bara smäller om det.

Jag och min kompis köade från klockan tio över två och vi hamnade längst fram fast på sidan, vid en av ramperna på vänster sida! :D Vilket vi var totalnöjda med, för vi hade verkligen inte förväntat oss att vi skulle hamna så långt fram! Lade upp lite bilder på bloggen (www.lovisawashere.blogg.se) om du nu skulle vara intresserad :) !

Vart stod du och när började du köa!? Jag har också svårt att hitta ord för det som hände, det var bara så svårt att fatta att jag befann mig på en COLDPLAY konsert och att Jonny och Chris var 1,5m meter ifrån mig vid vissa tillfällen :'D
    JAG STOD LÄNGST FRAM, JAG STOD LÄNGST JÄVLA FRAM OCH DET VAR SÅ OTROLIGT OTROLIGT PERFEKT OCH JAG VET INTE VAD. Har aldrig skrikit så mycket, gråtit så mycket, varit så töntig som jag var då. Är fortfarande i extas och leva hur jäkla länge som helst på det här, älskade älskade älskade Coldplay. Utan tvekan bästa dygnet jag någonsin varit med om. Var stod du??
    Heej heeeeeeeej!!! Lyssnar du också på danmarkskonserten på internet? :D Vi åker imorgon eftermiddag, kommer köa från tre på morgonen ungefär! USCH JAG DÖR VAD TAGGAD/NERVÖS/PEPPAD JAG ÄRRRRR
    Hej hej igen, efter typ nio månader haha? Hoppas allt är bra med dig!! Tänkte att det kanske var dags att börja skriva här igen med tanke på att det är fyra. agsdfh. dagar. kvar!!!!! Kan knappt sova eller äta för att jag är så taggad/nervös att jag mår illa haha. När åker du/ni till Stockholm? Eller du kanske bor där haha!
    Ja gud nu börjar det närma sig! Fick sommarlov igår, så himla härligt!
    Jo, det är bara bra, känns så himla skönt med skolan avklarat och allt... Och har precis fått sommarjobb så allt går som smort så att säga! Hur är det själv ^^ ?
    Mindre än 3 månader nu :3 Eller well, det var 3 månader igår men ja..
    Har försökt hålla mig bortifrån allt med Coldplay att göra för att få tiden att gå snabbare, och det har faktiskt funkat :O Tiden flyger iväg :D
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…